Puratos lansează noua identitate de brand, care reflectă misiunea sa de a contribui la binele planetei prin soluții alimentare inovatoare

Puratos Group, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru panificație, patiserie și ciocolaterie, lansează o nouă  identitate de brand cu un logo nou și un nou univers vizual care ilustrează misiunea organizației.

Noul branding al grupului Puratos reflectă preocuparea companiei „de a contribui la evoluția planetei prin crearea de soluții alimentare inovatoare pentru sănătatea și bunăstarea oamenilor de pretutindeni”.

 Soluții alimentare inovatoare

Inovația a fost întotdeauna în centrul demersurilor Puratos. Crearea programului Taste Tomorrow în urmă cu 10 ani, cel mai amplu studiu de piață pentru producătorii din industria de brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolaterie alături de rețeaua proprie globală de experți în cercetare -dezvoltare, a permis companiei să facă diferența în domeniu, oferind profesioniștilor din acest sector de activitate posibilitatea de a  transforma diverse tehnologii din culturile alimentare din întreaga lume în noi oportunități de piață.

…pentru sănătatea și bunăstarea

Pierre Tossut, noul CEO Puratos, afirmă: „De când a fost fondat, în Puratos, în 1919, valori precum sănătatea și bunăstarea au fost mereu în centrul cercetării și dezvoltării noastre. Încă din primii ani ai companiei, am creat o pâine cu germeni de grâu, un mix de pâine pentru persoanele la dietă și altul cu conținut ridicat de vitamine. Ne-am angajat întotdeauna să oferim produse și soluții inovatoare cu cea mai bună valoare nutritivă posibilă, fără a face compromisuri legate de gust, textură, calitate sau siguranță. Sunt mândru că acest lucru se reflectă în misiunea noastră.”

… oamenilor de pretutindeni

Pierre Tossut adaugă: „Dezideratul nostru este ca noua identitate de brand și noul slogan „Food Innovation for Good” să devină sinonime cu Puratos. Am început să abordăm unele dintre marile teme sensibile din industria noastră alimentară și continuăm să oferim soluții pentru crearea unui impact pozitiv asupra societății. Antreprenoriatul durabil se află pe agenda noastră de mulți ani. Credem că, în calitate de companie alimentară responsabilă, este important să ne implicăm prin contribuții sociale care să aducă o schimbare în bine  oriunde ne desfășurăm activitatea. Școlile noastre de brutărie și cofetărie oferă educație de calitate pentru a crea forță de muncă calificată în rândul tinerilor din întreaga lume. Programul nostru Cacao-Trace îi ajută pe fermierii de cacao să-și crească veniturile, datorită producției de ciocolată cu un gust superior, obținută prin controlul procesului de fermentație.

Operațiunile noastre din întreaga lume se desfășoară după model sustenabil, bazat pe respect și echilibru. Ne angajăm pentru un model de operare durabil, respectuos și echilibrat.”

Elemente cheie ale noii identități vizuale Puratos

Un nou logo și slogan. Logo-ul Puratos este o expresie a ceea ce reprezintă compania și a valorii pe care o aduce clienților, angajaților și partenerilor. Compania a păstrat unicornul ca simbol corporativ dar l-a repoziționat, într-o formă actualizată, alături de numele brandului. Unicornul, plasat la începutul cuvântului, e orientat spre viitor și ilustrează deschiderea Puratos către clienții, partenerii și oamenii săi.

Sophie Blum, CMO Puratos, subliniază: „Simbolul nostru este unicornul, reprezentând comportamentul pozitiv și curajul. Unicornul a captivat imaginația oamenilor din lumea întreagă de peste 2.000 de ani ca simbol al purității, protecției și integrității și rămâne un simbol omniprezent. Face parte din experiența unică a mărcii Puratos. Astăzi, unicornul simbolizează și startup-urile de succes, la fel cum a fost odată Puratos, când compania a început ca o mică afacere de familie și a devenit o afacere internațională de succes.

Un nou slogan. „Food Innovation for Good” reprezintă dezideratul companiei de a crește impactul global pozitiv pe care îl are prin crearea de soluții alimentare inovatoare care promovează sănătatea și bunăstarea și de a contribui în mod constant la  dezvoltarea afacerilor, a clienților, societății și binele planetei.

Culori noi, fonturi și elementul grafic sub formă de cerc. Roșu Puratos este culoarea principală în universul vizual al companiei. E culoarea care personifică vigoarea, pasiunea și însăși forța vitală.

A fost aleasă ca simbol pentru angajamentul, determinarea și pasiunea cu care Puratos dezvoltă soluții alimentare care vin în sprijinul clienților, îi ajută să-și dezvolte afacerea prin inovare, creând în același timp un impact pozitiv.

Referindu-se la noua identitate de brand, Sophie Blum spune: „Elementul  grafic cheie din noua noastră identitate este cercul. Este atemporal și universal. Cercul este asociat cu pământul și reprezintă un mecanism care menține lucrurile în mișcare, în continuă transformare, într-o acțiune nesfârșită, la fel ca ambiția noastră de a contribui la binele/evoluția planetei. Cercul reprezintă spiritul nostru de echipă, de colaborare și cooperare cu clienții și partenerii. Nu există niciun loc unde o linie se termină și alta începe.”

Sophie Blum mai subliniază: „Astăzi, Puratos realizează mai mult decât furnizarea de soluții, informații și servicii specifice clienților noștri. Creăm schimbări care contează pentru binele planetei și pentru a ne asigura că nimeni nu este lăsat în urmă în transformarea digitală prin care trece industria noastră. Noua noastră identitate reflectă munca pe care o facem pentru și cu angajații, clienții, partenerii și consumatorii noștri, iar acest lucru ne va ajuta să ne accelerăm și mai mult dezvoltarea. Pe măsură ce începem implementarea noii noastre identități, comunitatea noastră globală de marketeri va folosi date, instrumente digitale și tehnici de inteligență artificială pentru a ne implica și sprijini clienții, cu obiectivul de a fi mereu deschizători de drumuri și de a crea împreună soluții alimentare inovatoare pentru sănătatea și bunăstarea oamenilor de pretutindeni.”

Vă invităm să vizitați site-ul Puratos pentru a vă bucura de experiența oferită de noul branding.

Cmentariile sunt închise