Producatorul de vinuri GRAMMA intra pe piata din Japonia, printr-un parteneriat cu un distribuitor local

GRAMMA Wines, unul dintre jucatorii importanti de pe piata vinului din Moldova, incepe sa exporte in Japonia, intrarea pe piata nipona realizandu-se printr-un parteneriat cu producatorul si distribuitorul local Okurusky.

Parteneriatul presupune un acord de comercializare a peste 20.000 de sticle de vin produse de GRAMMA Wines din soiurile Feteasca Alba, Feteasca Regala si Aligote. Vinurile vor intra in Japonia prin intermediul canalului de distributie al celor de la Okurusky.

De asemenea, in cadrul parteneriatului, producatorul autohton va trimite butasi de soiuri romanesti in Japonia si va impartasi din know-how-ul pe partea de vinificatie, astfel incat Okurusky sa obtina vinuri asemanatoare cu cele produse la Iasi, dar cu amprenta terroir-ului din Japonia.

Parteneriatul a aparut in conditiile tratatului JEFTA, recent incheiat de catre Uniunea Europeana si Japonia, tratat care prevede reduceri semnificative ale taxelor de comert pentru o plaja larga de produse.

“Intrarea pe piata nipona este parte integrata a strategiei noastre de extindere pe pietele internationale. Parteneriatul cu Okurusky va facilita prezenta soiurilor romanesti pe terroir-ul nipon, iar rezultatul va fi cu siguranta mai mult decat interesant. Ne dorim, de asemenea, sa ne aducem aportul la promovarea vinurilor romanesti pe pietele internationale”, a declarat Marian Olteanu, Director General GRAMMA Wines.

Pentru anul in curs, GRAMMA Wines urmareste afaceri de 300.000 de euro si cresterea segmentului de turism prin promovarea pachetelor de vizitare a cramei. La nivel de investitii, compania va replanta aproximativ 10 hectare de vie si va renova salile de degustare, unul dintre punctele de atractie pentru turisti.

 

GRAMMA Wines inregistreaza o cifra de afaceri de peste 250.000 euro pe an, respectiv echivalentul a peste 50.000 de sticle, si vinde atat la noi in tara, cat si peste hotare, in state precum Letonia, Olanda, Italia si Japonia. Via detinuta de companie produce aproximativ 100.000 de litri de vin pe an, iar pe piata scoate circa 11 sortimente diferite, dintre care cel mai bine vandut este vinul Aligote.

Cmentariile sunt închise