Pranzpenevazute.ro, platforma prin care Ciuc 0.0% isi indeamna consumatorii sa isi schimbe obiceiul de “desktop dining”

Ciuc 0.0%, brand aflat in portofoliul Heineken Romania, lanseaza platforma online www.pranzpenevazute.ro, prin care indeamna consumatorii sa experimenteze un pranz “altfel”.

Cei care se vor inscrie in platforma online vor avea ocazia sa participe alaturi de persoane necunoscute la un “pranz pe nevazute”, transformand cea mai importanta masa a zilei intr-o experienta. Astfel, Ciuc 0.0% isi invita consumatorii sa indrazneasca sa isi schimbe obiceiul de “desktop dining” si sa accepte provocarea lansata de brandul care le promite ca vor avea ce povesti cand se vor intoarce la birou. Potrivit unui studiu online privind obiceiurile de consum in timpul mesei de pranz, realizat de Ciuc 0.0%, majoritatea romanilor isi aloca prea putin timp pentru pranz, desi recunosc ca este cea mai importanta masa a zilei. De asemenea, rezultatele studiului arata ca peste jumatate dintre romanii intervievati ar schimba felul in care isi petrec pauza de pranz si ar dori ca masa din mijlocul zilei sa fie o experienta altfel, in care ei sa se bucure de mancare buna si o companie placuta.

“Platforma de socializare www.pranzpenevazute.ro este o initiativa indrazneata pe care Ciuc 0.0% o propune consumatorilor dornici sa descopere si sa experimenteze o „altfel” de bautura in timpul mesei de pranz. Ciuc 0.0% este cel mai potrivit produs din portofoliul nostru sa propuna aceasta abordare, fiind o bere cu 100% ingrediente naturale, care alunga monotonia pauzelor scurte de peste zi”, a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Global and Premium Brands Heineken Romania.

Studiul mai sus mentionat arata ca 1 din 2 romani intervievati isi ia pauze de masa scurte, de pana la 30 de minute. Pentru 20% dintre acestia insa, pauza de masa este aproape inexistenta, ei ramanand prinsi in fata calculatorului, cu treaba, alocand mai putin de 10 minute pe zi pauzei de pranz. Cand vorbim despre masa de pranz in timpul orelor de lucru, majoritatea romanilor intervievati recunosc ca nu acorda destul timp acestei activitati, desi il considera un moment important al zilei.

Studiul Ciuc 0.0% a fost realizat de HEINEKEN Romania si isi propune sa identifice obiceiurile de consum ale romanilor in timpul mesei de pranz. Datele au fost obtinute prin intermediul unui chestionar online, la care au raspuns 405 persoane. Metodologia de studiu a fost aleasa in functie de consumatorii salariati din mediul urban, care sunt conectati la internet si care folosesc canalele de social media. Marja de eroare a studiului a fost de 4,87%.

carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise