Pizza Dominium se repozitioneaza in piata, devenind Gusto Dominium. Compania mizeaza pe o crestere de 20% a afacerilor in 2016

Lantul de resturante de origine poloneza Pizza Dominium anunta rebrandingul tuturor locatiilor si schimbarea denumirii in Gusto Dominium, in urma acestui proces locatiile pozitionandu-se in piata ca restaurante tip trattoria. Odata cu aceasta schimbare, compania vizeaza o noua categorie de clienti, oferind peste 60 produse in meniu, din toate categoriile (pizza, salate, produse de bucatarie internationala, deserturi).

„Dupa o istorie de circa 10 ani pe piata locala, ne-am dorit o repozitionare si am decis rebrandingul tuturor celor sapte locatii pe care le detinem. Astfel, incepand din acest an, toate restaurantele noastre se numesc Gusto Dominium, odata cu acest lucru fiind realizate si modificari in ceea ce priveste amenajarea locatiilor si transformarea lor in restaurante de tip trattoria. In acest moment, rebrandingul a fost deja incheiat in majoritatea locatiilor, urmand ca cea din Militari Shopping Center din Capitala sa fie realizata in decursul lunii martie, iar in Ploiesti sa fie definitivata in urmatoarele doua luni”, a declarat Daniel Grigorescu, Director General Gusto Dominium. Conform acestuia, un alt motiv care a stat la baza rebrandingului a fost faptul ca foarte multi dintre clientii si potentialii clienti identificau locatiile cu o pizzerie, desi meniul cuprindea si produse de bucatarie.

Potrivit afirmatiilor Directorului General, rebrandingul va aduce cu sine si o crestere a business-ului cu cca. 20% in acest an. Astfel, daca in 2015 compania a raportat afaceri de 2 milioane de euro, in acest an valoarea incasarilor poate ajunge la circa 2,4 milioane de euro.

„Un impact deosebit in cresterea cifrei de afaceri il va avea si deschiderea unei locatii in Bucuresti, planificata pentru luna mai a acestui an. De asemenea, pentru 2016 mizam pe inaugurarea a inca doua noi restaurante Gusto Dominium, odata cu identificarea celor mai bune locatii in centrele comerciale din Capitala si din tara”, a mai spus Daniel Grigorescu.

In acest moment, Gusto Dominium detine pe piata locala 7 locatii din care 6 in Bucuresti (AFI Palace Cotroceni, Militari Shopping Center, Mega Mall, Obor, Titan, Piata Unirii) si unul in Ploiesti (AFI Palace Ploiesti). Dintre acestea, cele situate in centrele comerciale dispun de un flux de clienti mai mare si, astfel, de incasari mai ridicate comparativ cu cele stradale.

Gusto Dominium este una dintre retelele de restaurante cu traditie pe piata locala, prima locatie fiind inaugurata in 2007. Reteaua cuprinde, in acest moment, 7 locatii in AFI Palace Cotroceni, Militari Shopping Center, Mega Mall, Obor, Titan, Piata Unirii si  AFI Palace Ploiesti. Compania este parte a grupului Gusto Dominium din Polonia, business ce a fost infiintat in 1993 si detine 70 de restaurante pe piata poloneza. Grupul a realizat anul trecut afaceri de 16,4 milioane de euro, din care 2 milioane de euro au fost realizate in Romania.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise