PepsiCo lanseaza ultima editie a concursului Crash the Super Bowl, dedicat fanilor creativi ai brandului Doritos

PepsiCo lanseaza o noua provocare pentru fanii brandului Doritos din intreaga lume, si anume sa creeze un spot publicitar original ce va intra in cursa marelui premiu de 1.000.000 $ si ocazia unica de a colabora cu Warner Bros. Pictures, DC Entertainment si regizorul Zack Snyder.

Mai exact, intr-un spot publicitar de 30 de secunde, acestia trebuie sa scoata in evidenta aromele indraznete si intense care fac din Doritos o gustare aparte. Spotul ar putea fi difuzat in timpul Super Bowl 50, iar concurentii au sansa de a deveni cunoscuti la nivel international si de a castiga un premiu constand in bani.

“Pentru a zecea si ultima editie a concursului Crash the Super Bowl, Doritos invita fanii de pretutindeni sa creeze urmatorul spot publicitar extraordinar al brandului. De la prima editie a concursului „Crash the Super Bowl”, in competitie au fost inscrise 32.000 de materiale creative de la consumatori, iar brandul a oferit premii in valoare de peste 7.000.000 $.  In urma cu 3 ani concursul a fost deschis si pentru fanii din afara Statelor Unite ale Americii, iar spoturile creative au inceput sa vina din toate colturile lumii. Anul trecut s-au inregistrat aplicatii din 29 de tari diferite si a fost prima data cand s-a difuzat o reclama realizata de un regizor din afara Statelor Unite – spotul canadianului Graham Talbot`s, „Cand porcii zboara”, difuzat in timpul Super Bowl XLIX”, precizeaza reprezentantii PepsiCo.

Super Bowl, finala campionatului Ligii Nationale de Fotbal a Statelor Unite, este unul dintre cele mai urmarite evenimente televizate din Statele Unite si din intreaga lume, iar reclamele care sunt difuzate in  timpul meciului sunt printre cele mai asteptate si discutate ale anului.

Inscrierile pentru competitia „Crash the Super Bowl” se fac pana pe 15 noiembrie 2015. Un juriu calificat va anunta semifinalistii selectati pana la finalul lunii. In ianuarie 2016 vor fi anuntati trei finalisti, iar fanii vor putea vedea reclamele online, putandu-le vota pe cele favorite. Spotul cu cele mai multe voturi va fi difuzat in timpul Super Bowl. Finalistii „Crash the Super Bowl” din acest an se vor alatura unui grup exclusivist de fani Doritos extrem de creativi, care au fost sprijiniti de brand de-a lungul anilor. Fiecare finalist va fi invitat in California pentru a participa la Super Bowl 50 si va putea privi meciul dintr-o loja privata. Pentru prima data in istoria acestei competitii, toti finalistii vor primi, pe langa premiile in bani, oportunitati in cariera.

Cea mai votata reclama pe www.Doritos.com va fi transmisa pe 7 februarie 2016 in timpul Super Bowl 50 la televiziunea CBS din Statele Unite.

Doritos este unul dintre brandurile de snack-uri ale PepsiCo in valoare de 1 miliard $, care a avut o crestere foarte rapida in portofoliul companiei. Lansat in 1966 in SUA, de aromele intense si indraznete ale Doritos se bucura in prezent consumatorii din peste 70 de tari din intreaga lume.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise