#pentrueroi nu e odihnă, dar sunt zile de sărbătoare

Așa cum anunțam cu câteva zile în urmă, Horeca Insight și-a unit eforturile cu cele ale lanțului de restaurante Springtime în comunicarea campaniei umanitare #pentrueroi. Demersurile campaniei sunt îndreptate către oferirea unui pachet cu produse alimentare sau o gustare care să susțină personalul medical care în aceste zile servește drept scut în prima linie în lupta cu virusul. Considerăm că o masă frugală sau o gustare rapidă sunt binevenite atunci când medicii și asistentele deseori uită să se îngrijească chiar de starea lor de sănătate.

Springtime își duce la îndeplinire misiunea, iar prima zi de campanie #pentrueroi a însemnat pregătirea și livrarea a 150 de pizza în două spitale din București: Spitalul Floreasca și Spitalul Gerota. În următoarele zile de campanie, s-a reușit livrarea a încă 300 de pizza către Spitalul Floreasca și Spitalul Victor Babeș, gesturi simbolice, dar cu încărcătură emoțională puternică atunci când aduc un zâmbet celor care zilele acestea oferă gestul suprem – sacrificiul se sine în slujba semenilor noștri.

Se încheie astfel primele 3 zile de campanie cu un număr total de 450 de pizza donate #pentrueroi și îndemnul către alți furnizori să se alăture campaniei prin anunțarea intențiilor la office@pentrueroi.ro. Demersului Sprintime i s-au alăturat până în acest moment – Bunătăţi de Topoloveni, Mandy Foods, Albalact, Pharma Health, şi Patriarhia Ortodoxă Română.

Cmentariile sunt închise