O noua identitate pentru Nordic, unul dintre cei mai vechi si importanti distribuitori de pe piata romaneasca

Nordic Group, ce cuprinde patru companii, si anume Nordic Food, Nordic Logistic, Nordic Petfood Production si Nordic Petfood Distribution, a trecut printr-un amplu proces de rebranding, astfel ca incepand cu luna august a acestui an toate companiile din grup au o noua identitate vizuala. De asemenea, website-urile companiilor Nordic au primit si ele o infatisare noua si moderna, fiind user friendly si cu un continut mai interesant atat pentru profesionisti cat si pentru amatori.

“Dupa 26 de ani in care Nordic si-a desfasurat activitatea sub acelasi logo, am decis ca este necesara o noua identitate vizuala, un logo actual, modern care sa reprezinte elocvent valorile si principiile actuale ale grupului – inovatie, optimism, integritate, responsabilitate si adaptabilitate. Dorinta noastra este sa aducem bucurie in viata oamenilor, fie ca sunt clienti, parteneri, consumatori sau membri ai Nordic Group. Facem acest lucru tinand cont de principiile dezvoltarii durabile, prin minimizarea impactului asupra mediului si prin cresterea gradului de constientizare a tuturor”, a declarat Ciprian Moldoveanu, director general Nordic Food.

Potrivit reprezentantilor companiei, noua identitate vizuala a pastrat simbolul grupului -“Steaua Nordului, care a fost insa reinterpretata, primind un binemeritat upgrade, o noua infatisare, care exprima ideea de modernitate, inovatie si energie. Fiecare companie din grup are culori distincte in logo, insa ca element comun este albastrul, care se regaseste in toate vizualurile.

Odata cu schimbarea identitatii, Nordic si-a mutat si birourile in zona Promenada – Green Court Bucharest, venind astfel mai aproape de piata si clientii sai.

Povestea brandului Nordic a luat nastere in 1991, cu o echipa formata din trei persoane. Inca de la inceput, viziunea asociatilor a fost aceea de a aduce produse alimentare de calitate superioara mai aproape de consumator.

Cu o cifra de afaceri de 85 milioane de euro, 18.450 clienti, 2.700 produse in portofoliu, 8.000 mp suprafata de depozitare si 540 angajati, Nordic Group este unul dintre cele mai mari grupuri cu capital 100% romanesc.

Cmentariile sunt închise