Millefeuille Collection, o noua gama in exclusivitate in brutariile Paul

Brutariile Paul isi extind meniul cu Millefeuille Collection, o gama in exclusivitate ce cuprinde sase sortimente noi de prajituri fructate si savuroase. Pe langa lansarea noilor produse, se va derula si un concurs special: la fiecare Millefeuille cumparat, clientii au sansa de a castiga o excursie pentru doua persoane la „Fête des Lumièresˮ din Lyon, Franta, festival ce va avea loc in perioada 5-8 decembrie 2015.

Millefeuille Collection cuprinde sase sortimente unice, preparate dupa retete originale Paul: Millefeuille Amande Abricot (crema de vanilie cu caise, mascarpone, fulgi migdale si caise), Millefeuille Caramel (crema de vanilie cu caramel, bezele si fulgi migdale), Millefeuille Cerise Griotte (crema de vanilie cu cirese, mascarpone), Millefeuille Fraise (crema de vanilie cu capsuni, mascarpone si bezele), Millefeuille Noix de Pecan (crema de vanilie bourbon, nuci Pecan si bezele), Millefeuille Pistache Framboise (crema de fistic, crema de vanilie cu zmeura, marscarpone si fistic). Aceasta gama este completata de Millefeuille Vanille, reteta originala a prajiturii care se afla in mod obișnuit in meniul brutariilor Paul.

„Millefeuille Collection este inovatia pe care o aducem unui desert frantuzesc clasic, prin mixul de ingrediente inedite si apetisante ce vor incanta orice gurmand. Retetele au fost gandite special de maestrii patiseri ai Paul care sunt recunoscuti pentru inventivitate si produse cu gust inegalabil. Ceea ce ne diferentiaza este faptul ca la Paul, clientii pot gasi acum cea mai extinsa gama de Millefeuille disponibila pe piata. Și, pentru a incununa experienta acestei game deosebite, le oferim și o excursie la Fête des Lumières din Lyon, pentru a experimenta, in adevaratul sens al cuvantului, <<L’art de vivre à la française>>ˮ, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul Romania.

Concursul pentru marea aventura frantuzeasca se desfasoara in perioada 22 septembrie – 06 noiembrie 2015. Pentru fiecare achizitie de Millefeuille, casierul va lipi pe bonurile fiscale ale clientilor un sticker cu un cod unic care trebuie pastrat in format fizic pana la incheierea concursului. Pentru a participa, clientii trebuie sa acceseze tab-ul campaniei Millefeuille Collection de pe pagina de Facebook Paul Romania si sa completeze un formular cu datele personale, inregistrand si codul de pe bon. Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti si va fi validat dupa ce prezinta bonul fiscal cu codul unic care atesta achizitia produselor Millefeuille in perioada de desfasurare a campaniei: 22 septembrie – 06 noiembrie 2015, in brutariile Paul din Bucuresti si Ploiesti.

In Romania, lantul de brutarii Paul este prezent incepand cu anul 2008 si detine pana in momentul de fata 13 brutarii.

 

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise