METRO Cash & Carry Romania, la 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca

METRO Cash & Carry Romania sarbatoreste in luna octombrie a.c. 20 ani de la deschiderea oficiala a primului magazin in Romania. METRO Cash & Carry este primul comerciant international care a intrat pe piata locala din Romania, in octombrie 1996, introducand sistemul de vanzare cash&carry, singura forma de comert en-gros de pe piata la momentul respectiv. In prezent, compania detine  30 magazine, respectiv 190.000 metri patrati dedicati vanzarii, si are aproximativ 800.000 clienti profesionisti.

„Pentru noi, cei 20 de ani ai METRO Cash & Carry in Romania reprezinta atat un motiv de sarbatoare, cat si o ambitie pentru viitor. Ne-am propus sa pastram rezultatele bune obtinute pana acum si sa ramanem partenerul de incredere al clientilor nostri profesionisti, precum si al antreprenorilor romani. Mai mult, folosim aceasta ocazie pentru a le multumi clientilor, angajatilor, furnizorilor si partenerilor nostri si pentru a ne consolida relatiile, succesul inregistrat in cei 20 de ani datorandu-li-se acestora”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO Romania.

Actiuni dedicate profesionistilor

Inca de la inceput, activitatea METRO in Romania a insemnat mai mult decat sistemul de vanzare cash&carry, de aceea a dezvoltat o oportunitate unica pentru toti partenerii sai de afaceri de a se cunoaste si de a interactiona in cadrul unui singur eveniment. Astfel, in 2006, METRO Cash & Carry Romania a organizat prima editie METRO Expo, un eveniment dedicat exclusiv clientilor, partenerilor precum si solutiilor si produselor disponibile doar in reteaua METRO. Pe parcursul celor 4 editii organizate pana in prezent (2006, 2008, 2012, 2015) au fost implicati peste 1.200 parteneri de afaceri, aproximativ 1.500 angajati METRO si cei 150.000 vizitatori.

De asemenea, METRO a sustinut dezvoltarea afacerilor locale din domeniul HoReCa prin lansarea primului program de pregatire si formare continua in cadrul Academiei de Gastronomie METRO, cat si prin competitii dedicate personalului specializat. Lansata in 2008, sub numele de Centrul de Competenta in Gastronomie, Academia de Gastronomie METRO a reusit sa pregateasca peste 7.500 de cursanti, provenind de la peste 1.500 clienti profesionisti METRO, prin intermediul celor 100 tipuri de cursuri disponibile.

Mai mult, toti clientii profesionisti ai companiei, din domeniul comertului, beneficiaza in mod direct de sustinerea si expertiza companiei din acest punct de vedere. Astfel, in 2012, a fost lansat in Romania primul program de sustinere a micilor intreprinzatori din comertul traditional, LaDoiPasi. Reteaua LaDoiPasi cuprinde acum apprx. 430 magazine, disponibile in toate cele 40 judete ale Romaniei.

Pornind de la cererea in continua crestere pentru produsele proaspete, cultivate local, precum si de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash & Carry Romania a initiat si lansat in 2012, programul „De-ale noastre”, platforma de sustinere a producatorilor locali, unica pe piata din Romania, prin care compania le ofera agricultorilor implicati in program consultanta specializata pe tot parcursul procesului de productie, solutii de colectare si un loc stabil pentru desfacerea marfii, in magazinele sale.

 20 de ani METRO Cash & Carry Romania in cifre:

  • 30 magazine, dintre care 25 in formatul METRO Cash & Carry si 5 in formatul METRO Punct
  • Prezentă in 23 de orase din Romania
  • Aprox. 190.000 metri patrati dedicati vanzarii
  • Apprx. 800.000 clienti profesionisti
  • Peste 7.500 de cursanti ai Academiei de Gastronomie METRO
  • 430 magazine LaDoiPasi in toate cele 40 judete ale Romaniei
  • 6 branduri proprii

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise