McDonald’s reia campania Saptamani Romanesti, prin lansarea unor noi produse in editie limitata

McDonald’s a lansat campania Saptamani Romanesti in toate restaurantele din tara, introducad in meniu noi produse in editie limitata: ciocanele de pui, carnaciori oltenesti, salata asortata si desert cu branza dulce si stafide.

„Suntem mereu atenti la obiceiurile si preferintele clientilor nostri si incercam sa ramanem pe placul lor oferindu-le un meniu divers, accesibil tuturor in orice moment in care ne viziteaza. Produsele cu specific local au avut inca de la prima editie un succes peste asteptari si ne-am dat seama ca sunt importante pentru clientii nostri. Daca anul trecut am avut primul produs realizat 100% din ingrediente locale, anul acesta propunem doua produse 100% romanesti: carnaciorii oltenesti si ciocanelele de pui. Meniul e completat de salata asortata preparata din legume proaspete de la Eisberg, iar la final avem si ceva dulce: desertul cu branza dulce si stafide”, a declarat Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants Romania.

Campania Saptamani Romanesti aduce in restaurante pentru prima data ciocanelele de pui fragede, proaspat preparate in restaurante dupa o reteta autentica, carnaciorii Oltenesti sunt oferiti de producatorul local Angst si „fac echipa” perfecta cu chiflele proaspete, coapte in fabricile GoodMills, si cu mustarul din Tecuci produs de Olympia. Celor doua produse li se alatura salata asortata, preparata din legume proaspete oferite de partenerul local al McDonald’s, Eisberg. La desert, menul propune desertul cu branza dulce si stafide.

McDonald’s opereaza 69 de restaurante in 21 de orase.

Cmentariile sunt închise