McDonald’s isi „doteaza” restaurantele cu tablete multimedia, ca parte a proiectului “Experience of the Future”

Lantul american de retaurante McDonald va introduce tablete multimedia in majoritatea locatiilor sale din Marea Britanie, astfel incat clientii vor putea utiliza canalele social media, sa joace jocuri online si sa navigheze pe internet. Proiectul, denumit „Experience of the Future”, a fost initiat anul trecut, iar succesul inregistrat a determinat compania sa-l extinda in majoritatea restaurantelor sale.

Tabletele Samsung Galaxy sunt “echipate” cu un software personalizat de SOTI, in urma unui parteneriat semnat cu Enterprise Mobility Management (EMM).

„Astazi, tehnologia joaca un rol important in vietilor tuturor, chiar si atunci cand iesim in oras, iar prin proiectul nostru „Experience of the Future” ne-am dorit sa sa fim mai aproape de stilul de viata actual. Tabletele multimedia reprezinta o componenta importanta a noii noastre initiative ce are ca focus experienta oferita consumatorului. Ne mandrim ca ne ascultam clientii, ca stim ce isi doresc si facem tot posibilul sa le oferim experiente noi si inovatoare”, a precizat Doug Baker, Manager of IT restaurant solutions and service at McDonald’s UK.

Programul „Experience of the Future” reprezinta cea mai mare investitie si schimbare operationala din istoria de 41 ani a McDonald’s in Marea Britanie. Prin acest proiect s-au adus numeroase schimbari atat la nivelul restaurantelor, care au acum un design modern, contemporan, cat si la nivel  de tehnologie, pentru a oferi o experienta personalizata si cat mai placuta consumatorilor. In prezent, gigantul american detine in marea Britanie si Irlanda de Nord peste 1.200 de restaurante. (Foto: McDonald’s/SOTI)

 

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

 

Cmentariile sunt închise