SUA: McDonald’s trece la ecranele digitale pentru afisarea meniului

McDonald’s SUA intentioneaza sa implementeze ecrane digitale pentru afisarea meniului, cu scopul de a imbuntati merchandising-ul in cele peste 14.000 de locatii ale sale, scrie presa americana. Compania a colaborat cu AT & T, Stratacache si LG Electronics, pentru a-i fi oferita o solutie complet integrata pentru meniurile digitale.

AT&T se va ocupa de managementul si conectivitatea meniurilor digitale cu serviciile IT deja existente (WAN, LAN si Wi-Fi), Stratacache va furniza software-ul ActiVia 4.0, ce ofera solutii de merchandising pentru meniuri simple si multiple: cu acest soft, restaurantele McDonald’s vor putea rapid si usor sa schimbe produsele din meniuri, sa modifice preturile sau sa implementeze diverse oferte si promotii. LG este compania care va furniza ecranele digitale, acestea fiind monitoare LED de 47 inch – LG Full HD, certificate Energy Star.

Tehnologia a fost implementata deja in cateva locatii McDonald’s, iar feed-back-ul din partea clientilor este pozitiv, potrivit declaratiilor lui Patrick Phalen, McDonald’s VP, US Information Technology. (foto: chainstoreage.com)

Autor: Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise