Lantul 5 to go lanseaza o noua gama proprie de produse, 5 togo+ (PLUS)

Lantul de cafenele 5 to go a introdus recent o noua gama de produse, sub denumirea de 5 togo + (PLUS), decizia crearii gamei fiind luata in urma unui focus grup ce a relevat dorinta clientilor de a putea achizitiona produse cu un gramaj mai mare. Astfel, in urma sugestiilor primite de la clienti, 5 to go a decis sa listeze noi produse sub denumirea generica de 5 togo + (PLUS), cu preturi de 5 + 5 lei pentru produsele ce fac parte deja din noul meniu. Toate celelalte produse din meniu original nu au suferit si nu vor suferi nici o modificare de pret sau reteta.

Am avut nenumarate mesaje de-a lungul ultimului an, primite pe retelele de socializare si uneori chiar pe mailul oficial al companiei, cu privire la dorinta de a putea cumpara diverse produse ce nu se regaseau in meniul 5 to go. Clientii nostri si-au dorit si ne-au sugerat sa introducem preparate noi, cum ar fi sandwichuri cu ingrediente premium, smoothie-uri naturale sau pahare mai mari pentru cafea. Odata cu lansarea noilor produse am simtit nevoia si de a introduce un nou personaj pentru paharul de  16 OZ (470ml), pentru cea mai mare bautura ce tocmai a intrat in noul meniu, pe care l-am numit Mr. Big. Noul ambalaj va raspunde dorintei clientilor de a avea varianta de bautura mare, cu un gramaj dublu decat cel normal“, a declarat Radu Savopol co-fondator 5 to go.

Noua gama de produse curpinde in momentul de fata : smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwich-uri cu ingrediente premium (prosciutto, somon, s.a.) si sucuri organice, insa lista este deschisa, in continuare analizandu-se cerintele venite de-a lungul timpului din partea clientilor.

„Focusul nostru este permanent catre ce produse oferim la vanzare. Ne intereseaza sa oferim produse de o calitate excelenta, la un pret accesibil. Verificam permanent situatia producatorilor autohtoni din piata. Ne intereseaza sa oferim clientilor nostri produse autentic romanesti, pe cat posibil. Avem game de produse hand-crafted, cu ingrediente naturale sau organice, cum este noua gama de ceaiuri reci lansata de curand in cadrul noii game de produse 5 togo + (PLUS). Acolo unde nu am reusit, cum este cazul cafelei, soft-drinks sau energizantelor, unde Romania nu are expertiza traditionala, am apelat la branduri internationale, indragite de catre tineret si cunoscute in randul tuturor clientilor”, a precizat Radu Savopol.

Lantul 5 to go are circa 14.000 de clienti zilnic si va incheia anul cu 63 de locatii in Bucuresti si in tara.

Cmentariile sunt închise