“La Mama” si-a sarbatorit “majoratul”

“La Mama” aniverseaza, pe 27 februarie 2017, 18 ani de la deschiderea primului sau restaurant din Bucuresti. In acesti 18 ani, “Am inaugurat zece restaurante si trei cafenele. Am oferit locuri de munca pentru mii de oameni si am ospatat milioane de clienti infometati si insetati. Sunt 18 ani in care noi am ramas pe o piata in care restaurantele apar si dispar peste noapte si, mai mult, ne-am reinventat permanent”, spune Catalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama.

Petrecerea aniversara s-a derulat sub sloganul „Sweet 18”, iar clientii restaurantelor au beneficiat in aceasta zi de un Meniu Special de 18 lei pentru 18 ani. Un meniu ce a cuprins recomandarile La Mama din cei 18 ani de bucatarie citadina: preparate romanesti si cu influente ale altor popoare, o parte ce au facut deja istorie de 18 ani, iar pe de alta parte, “new-entry-uri” in meniul restaurantelor.

Ziua festiva s-a incheiat cu o petrecere intre prieteni, parteneri, colaboratori, bloggeri si jurnalisti, ce a avut loc la restaurantul La Mama Ateneu, iar dress-code-ul a fost la fel de versatil precum meniul: denim&Ro., pentru ca “La Mama” recunoaste si pretuieste costumul romanesc realizat cu maiestrie din materiale naturale, iar ia romaneasca se va afla intotdeauna la loc de cinste in conceptul de restaurant „La Mama”.

“La Mama” inseamna astazi o bucatarie cu gustul celei “de acasa”, o bucatarie romaneasca si internationala, dar una citadina, urbana, reinterpretata. Vorbim, practic, despre versatilitate in bucatarie: recunoasterea si pretuirea preparatelor cu traditie dar si o deschidere catre tot ceea ce este nou. Preparatele clasice sunt adevarate surse de inspiratie pentru bucataria moderna, citadina, atat cea romaneasca, cat si cea internationala, de unde restaurantele La Mama au “imprumutat” preparate celebre: escalop sau burger. Clientii regasesc acum in meniurile restaurantelor, midii proaspete din Marea Neagra (in sezon) alaturi de varza cu ciolan sau deja celebrii papanasi sau clatitele cu dulceata. “Tinem pasul cu tendintele pietei si cerintele clientului modern, pentru ca totul s-a schimbat: mentalitatile, gusturile, obiceiurile de consum”, a declarat Catalin Mahu.

Partenerii evenimentului au fost: Tuborg, PepsiCo, Crama Histria, Zestrea by Liliana Turoiu, Editura RAO, RADIC Star, Macromex, Conti Grup,  Marathon Distribution, Vinuri de Macin, ALBALACT Horeca Top.

Cmentariile sunt închise