Kerry lansează graficele aromelor produselor alimentare pentru Europa

Kerry, lider pe segmentul gustului și nutriției, a lansat la începutul lunii graficele de arome pentru Europa 2020, o trecerea anuală în revistă a principalelor arome si tendințe din domeniul alimentelor și băuturilor. Graficele sunt realizate folosind instrumente precum rezultatele vânzărilor, tendințele de consum, influențe din domeniul alimentației și păreri ale experților interni din domeniul culinar și al mixologiei, cu scopul de a prezice gusturile pentru anul în curs.

În calitate de lider în domeniul gustului, Kerry asigură suportul necesar clienților săi în dezvoltarea de produse cu gusturi care să-i încânte și să-i surprindă pe consumatori, folosind ingrediente de înaltă calitate din natură.

În Europa, bucătăriile specifice, cum ar fi cea thailandeză sau cea japoneză, au crescut și au proliferat în piață. Cu toate acestea, recent observăm evoluții în domeniul aromelor asociate cu aceste regiuni, pe măsură ce consumatorii devin mai aventuroși, mai dornici de experimente. Chiliul dulce și sosul de soia nu mai sunt aromele căutate de consumatorii care apreciază autenticitatea alimentelor asiatice, iar profiluri specifice, cum ar fi zahărul de palmier și busuiocul dulce, sunt asociate acum cu nostalgia Thailandei, cu tamari, cu nori și cu miso, permițând recrearea unei experiențe japoneze.

„Liniile de demarcație dintre categoriile alimetare sunt tot mai estompate și observăm, de exemplu, arome de alcool precum tequila și Cointreau, în categoria „thailandeză ”; arome inspirate din industria panificației, cum ar fi brownie și red velvet, în categoria „băuturi lactate”. Este loc suficient pentru inovație, deoarece producătorii thailandeză pot să se inspire regândind modul în care aromele principale pot fi aplicate în noi categorii. Observăm tot mai des acest lucru în topuri, acolo unde arome familiare apar în secțiunile „Nou” și „Emergent”, preconizându-se dezvoltarea unor produse cu adevărat interesante”, spune Leigh Anne Vaughan, Global Strategic Marketing Director for Taste.

Clienții pot profita de experiența companiei Kerry în industria alimentelor și băuturilor, inclusiv cunoștințele solide și portofoliul dezvoltat din domeniul aromelor, pentru a crea produse care se diferențiază, oferind gusturi căutate de consumatori, dincolo de simple arome.

Graficele aromelor realizate de Kerry Europe pentru 2020 pot fi descărcate aici.

Pe măsură ce consumatorii se întorc la alimentele și băuturile autentice, Kerry vine în întâmpinarea acestei cereri prin experiențe gustative autentice și nutritive. Aducem pe masă experiența noastră de 40 de ani în sectorul alimentar și punem în folosul consumatorilor cunoștințele noastre globale, informațiile pe care le deținem despre piețe, cunoștințele privind modurile de utilizare, competențele noastre culinare și soluțiile unice pe care le oferim.

Kerry a pornit la drum sub forma unei cooperative de produse lactate din Irlanda, dornică să ofere ingrediente originale și sănătoase. Pe măsură ce a crescut, compania a continuat să ofere soluții care să satisfacă necesități fundamentale: a mânca și a fi sănătos. Kerry pune accentul pe gust și nutriție, combinând experiența pe care o deține în ceea ce privește aromele multi-senzoriale, texturile și o cunoaștere aprofundată a oamenilor, a etapelor de viață și a nevoilor nutriționale. Alături de Kerry, clienții pornesc într-o călătorie de-a lungul căreia vor produce alimente, băuturi și produse farmaceutice de care oamenii se vor bucura și datorită cărora se vor simți mai bine. Noi spunem că acest lucru este calea „Leading to better”.

Cmentariile sunt închise