„Fidelii” platformei foodpanda comanda de cel putin 3-4 ori pe saptamana

Utilizatorul constant al platformelor online de mancare comanda cu regularitate, de circa 3-4 ori pe saptamana, atat la pranz, cat si seara, cheltuieste usor peste media comenzii zilnice de 15 euro si se orienteaza spre bucataria internationala, in special cea italiana, chinezeasca si americana, potrivit informatiilor ofeerite de platforma de food ordering foodpanda.ro.

Daca  in 2014 se inregistra un varf de comenzi important in jurului pranzului, cu jumatate de ora inainte de orele 12:00, incepand cu ultimele  luni ale anului trecut si continuand cu primele doua luni ale lui 2015, romanii obisnuiti sa comande online de mancare o fac in egala masura si seara, arata datele foodpanda Romania. Tot in ultimele luni se observa un comportament fidel si constant vizavi de comenzile online de mancare, din partea unor utilizatori informati si obisnuiti sa isi caute meniul preferat pe Internet.

”Utilizatorul fidel al platfomei de food ordering comanda de cel putin 3-4 ori pe saptamana, ocazional chiar de doua ori pe zi. Ce am observat cu placere in cazul celor care comada in zilele lucratoare, este ca nu o mai fac neaparat la pranz, de la birou, ci si seara, cand ajung acasa. Astfel, in cazul foodpanda, pranzul nu se mai distinge ca varf de comenzi. Practic, de cateva luni avem doua momente de varf, egale ca numar de comenzi”, a declarat Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.

In ceea ce priveste bucatariile preferate de gurmandul online, acestea sunt in continuare cele internationale, cu cea italiana si chinezeasca in top, si un avant important pentru gustul american, in special burgeri.

foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu.

carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise