Concurenta pe piata cafenelelor se intensifica: Narcoffee Roasters abordeaza Capitala, deschizand in AFI Palace Cotroceni

Lantul de cafenele de specialitate Narcoffee Roasters, lansat in Cluj-Napoca de catre Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants si Dan Isai, fondatorul Salad Box, isi face intrarea si in Bucuresti, deschizand o prima locatie in incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni.

Cu o suprafata de peste 110 mp (interior si terasa), noua locatie Narcoffee Roasters este cea de-a patra din reteaua proiectului clujean. Mizand pe specialitati pe baza de cafea de origine, fondatorii anticipeaza in prima luna de functionare peste 10.000 de clienti in noul spatiu.

„Suntem de parere ca 3rd wave coffee, cum este denumit fenomenul cafenelelor de specialitate, este in plin avant in Romania, cu precadere in Capitala. Observam deja o evolutie in randul consumatorilor de la o banala „cafea cu lapte” la una de origine, insa consideram ca pentru a educa si starni interesul unui public specializat cat mai amplu, este necesara prezenta unei retele puternice, cu locatii in toate marile orase”, motiveaza Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters, decizia de a extinde conceptul la nivel national.

Ca si in cazul locatiilor din Cluj, meniul cafenelei din Bucuresti se imparte in doua categorii: meniu pe baza de espresso, adica specialitati de cafea precum flat white, long black sau latte si un meniu pe baza de cafea la filtru, precum V60, Chemex, Aeropress sau Cold Brew. Meniul mai include si infuzii de ceai negru Indian sau Matcha, precum si racoritoare din fructe presate la rece. De asemenea, clientii vor putea alege si dintr-o gama variata de preparate sarate, patiserie si dulciuri.

Noutatea fata de locatiile din Cluj este reprezentata de oferta de mancare proaspata, gatita zilnic cu diferite ingrediente, de la somon gravlax pana la piept de curcan sau pastrama de vita facuta in casa.

„Tinand cont de sezonalitate si de preferintele publicului, credem ca printre cele mai populare produse se vor regasi cappuccino, flat white, iced latte si Cold Brew la sticla, cea din urma reprezentand o cafea infuzata la rece timp de 12 ore, pe baza de cafea de origine din Kenya, imbuteliata de catre noi”, a mentionat Marius Nica, head barista in cadrul Narcoffee Roasters.

Marius Nica, campion national si international in latte art, precum si top 10 world cup taster in 2016, semneaza specialitatile cafenelei, in timp ce design-ul interior al locatiei este atribuit arhitectului Cosmin Todor, castigator al premiului Noblesse Interiors la Elle Decoration Design Awards in 2016, in colaborare cu Beniamin Pop, Brand Architect, responsabil de branding si definitivarea acestuia in implementare.

Materia prima este adusa din tari precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia.

Planurile companiei vizeaza ajungerea la minim 6 unitati in orase cheie din tara pana la finalul acestui an, investita totala pentru intregul proiect fiind de 500.000 de euro. Pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizeaza francizarea conceptului si in SUA.

Cmentariile sunt închise