Compania Coca-Cola lansează nouă platformă globală Real Magic pentru brandul Coca-Cola

Coca-Cola lansează o nouă filosofie globală de brand și platforma Real Magic, care invită oamenii să se bucure de adevărata magie a umanității.

Noua platformă reprezintă o reafirmare a promisiunii brandului – de a uni și inspira oamenii zi de zi – printr-o abordare relevantă a contextului în care trăim. Platforma a fost construită pe baza învățămintelor acumulate în ultimele 18 luni, acelea care ne-au arătat că putem găsi magie peste tot în jurul nostru, atunci când suntem uniți în momente neașteptate, care transformă cotidianul în extraordinar. De asemenea, platforma scoate în evidență multele experiențe contrastante pe care le trăiesc noile generații, în încercarea de a găsi armonie și conexiune într-o lume virtuală și divizată.

Coca-Cola este un brand al contrastelor: modest, dar emblematic, autentic, dar misterios, real și, totodată, magic”, a declarat Manolo Arroyo, Chief Marketing Officer la The Coca-Cola Company. “Filosofia platformei Real Magic își are rădăcinile în convingerea că aceste contraste pot face ca lumea să devină un loc mai interesant – o lume alcătuită din oameni extraordinari, oportunități neașteptate și momente incredibile. Totodată, aceasta surprinde esența brandului Coca-Cola: un gust autentic de nedescris, unic, un dram de magie pură.

Real Magic este prima platformă globală de brand Coca-Cola lansată din 2016 până în prezent. Aceasta este prezentată împreună cu noua identitate vizuală Coca-Cola și o nouă viziune asupra logo-ului, ce va fi transpusă în toate campaniile de marketing ale brandului. Inspirat din reprezentarea logo-ului pe ambalajele emblematice, designul logo-ului “Hug” prezintă varianta curbată a celui precendent pe sticlele și dozele de Coca-Cola, pentru o oferi o identitate vizuală ce redă conceptul momentelor de magie din comunicarea Coca-Cola.

Pentru a da viață conceptului Real Magic, odată cu adoptarea logo-ului “Hug”, Coca-Cola colaborează cu artiști, fotografi și ilustratori. Trecând totul prin propria viziune, ei vor interpreta magia de zi cu zi în moduri care redau spiritul incluziv și colectiv, păstrând totodată individualitatea și expresivitatea. Printre partenerii de design sunt și: Wieden+Kennedy London, KnownUnknown și Kenyon Weston.

Real Magic nu este un simplu slogan sau o campanie singulară: este o filosofie și o promisiune a brandului pe termen lung, ce vor influența și ghida toate campaniile de marketing și comunicare ale brandului Coca-Cola”, a declarat Arroyo.

Platforma Real Magic se lansează printr-o nouă campanie intitulată “One Coke Away From Each Other” (“La o Coca-Cola distanță unii de alții”). Fiind o împletire a lumii reale cu cea virtuală, “One Coke Away From Each Other” este metafora care ilustrează credința în faptul că ceea ce ne unește este mai presus decât ce ne separă și celebrează umanitatea din fiecare dintre noi. Spotul, care a fost lansat în mediul digital pe 27 septembrie, pune în discuție abilitatea brandului Coca-Cola, ca simbol al comuniunii, de a conecta universuri separate până acum, pentru a crea Real Magic. De asemenea, acesta aduce în prim plan trei nume foarte cunoscute în lumea gamingului: DJ Alan Walker, Aerial Powers și Average Jonas.

Pentru crearea campaniei “One Coke Away From Each Other”, Coca-Cola a colaborat cu agenția de advertising BETC London, precum și cu regizorul Daniel Wolfe și Mathematic, specialist în producție gaming și CGI.

Campania include și execuții pentru social media, digital și OOH. Pe anumite piețe, Coca-Cola va oferi consumatorilor, începând cu data de 11 octombrie, șansa de a câștiga diverse premii, cu ajutorul codurilor ascunse în spot. Pe parcursul spotului sunt ascunse 25 de coduri. Prin colaborarea cu Brand Partnership Studio din cadrul Twitch, platforma interactivă de livestreaming, creatorii Twitch vor debloca alte 10 coduri, împreună cu vizitatorii, în cadrul sesiunilor live pe canalele lor Twitch. Ca parte a campaniei, Coca-Cola va oferi premii consumatorilor care descoperă codurile secrete și le introduc pe un micro-site dedicat țărilor participante: www.coca-cola.com/realmagic. Câștigătorii vor avea șansa să primească o parte din fondul de premiere Bits, un instrument virtual destinat susținerii stream-erilor Twitch, prin intermediul unei tombole organizate de Coca-Cola.

 

Prin crearea platformei Real Magic, ne dorim să-i implicăm pe consumatori printr-un ecosistem de experiențe personale și inedite”, a adăugat Arroyo. “Campania  ”One Coke Away From Each Other” a fost dezvoltată pentru și cu ajutorul unei comunități care așteaptă  experiențe diferite de tot ceea ce a oferit Coca-Cola până în prezent. Pentru dezvoltarea acestei campanii, am colaborat cu cei mai buni creatori, specialiști în gaming, cu Twitch și alți parteneri pentru a ne găsi locul într-o realitate complet diferită de ce știam până acum. Ceea ce este de-a dreptul fascinant.”

Cmentariile sunt închise