Coca-Cola lanseaza si in Romania brandul argentinian AdeZ, achizitionat in 2017, facandu-si intrarea in segmentul bauturilor pe baza de plante

Gigantul Coca-Cola a lansat recent pe piata romaneasca brandul AdeZ, o gama ce cuprinde bauturi pe baza de seminte din plante precum migdale, orez sau soia, ca urmare a interesului din ce in ce mai mare pentru acest tip de produse. Brandul AdeZ este originar din Argentina unde este foarte popular inca de la momentul lansarii acestuia in 1988. In Mexic, Brazilia si Argentina este cea mai populara bautura din segmentul ei. Compania Coca-Cola detine brandul din martie, 2017.

Bauturile din gama AdeZ nu au zaharuri adaugate (excluzand zaharurile care provin din ingredientele naturale, precum fructele si semintele), si combina sucuri naturale din fructe, seminte, indulcitor de origine naturala din stevia si vitamine/minerale.

Gama este disponibila in ambalaje de 250ml, special create pentru a fi consumate imediat si care reprezinta o noua categorie in segmentul de bauturi grab-and-go, dar si in ambalaje de 800ml, pentru a fi consumate acasa la micul dejun si nu numai.

In Romania, AdeZ este disponibil in urmatoarele sortimente:

  • 250ml: Amazing Almond Mango-Passionfruit si Outstanding Oat Strawberry-Banana;
  • 800ml: Amazing Almond, Surprising Soy, Rockin’ Rice, Chilling Coconut.

Romanii sunt din ce in ce mai preocupati de alegerile lor nutritionale, avand un ritm de viata alert si intens. Pentru ca stim ca sunt in cautare de noi bauturi care sa fie hranitoare, dar sa aiba si un gust atragator, lansam AdeZ – un produs nutritiv, bogat in vitamine si minerale, special creat pentru a fi consumat oriunde. AdeZ atrage atentia prin ambalajul practic si inovator, produs din ingrediente cu pana la 30% din plante, fiind 100% reciclabil. Acesta poate fi gasit in doua variante: la 250ml – doua combinatii curajoase de bautura din plante si suc de fructe pentru consum imediat, si 800ml – alte patru sortimente de bautura pe baza de plante, concepute special pentru a fi consumate ca parte a unui mic dejun sanatos, sau in orice alt moment al zilei”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing, Coca-Cola Romania.

Cmentariile sunt închise