„Ce-ai in ceai”, campanie educationala derulata de Lipton Ice Tea

Lipton Ice Tea lanseaza platforma “Ce-ai in ceai?”, o campanie educationala ce arata consumatorilor din ce este preparat ceaiul rece si care sunt beneficiile acestuia. Prin intermediul acestei campanii, Lipton Ice Tea va facilita accesul consumatorilor la informatii de interes precum provenienta ceaiului, procesele de colectare si procesare a acestuia, vorbind despre ingredientele care intra in componenta produsului. Antonia este Imaginea noii campanii Lipton este cantareata Antonia.
“Ceaiul rece este o bautura racoritoare cu proprietati si beneficii speciale, care merita sa fie cunoscute si intelese de consumatori. Spre exemplu, credem ca este de interes pentru ei sa stie ca o sticla de ice-tea este varianta racoritoare a unei cani de ceai cald, cu aceeasi concentratie de ceai, aceleasi beneficii si gust placut. Campania “Ce-ai in ceai” isi propune sa explice toate aceste beneficii si sa ofere consumatorilor o platforma de dialog”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.
Toate informatiile si conversatiile despre ceai vor fi gazduite, intr-un climat de interactivitate intre brand si consumatori, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, pe pagina de Facebook a Antoniei si pe blogurile partenere.

Lipton este o marca Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture intre PepsiCo si Unilever.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise