Carlsberg revine la sloganul: „Probably the best beer in the world”

Carlsberg a lansat o noua campanie de comunicare prin care relanseaza cel mai apreciat slogan al brandului – „Probably the best beer in the world”. Aceasta repozitionare sintetizeaza relaţia dintre istoria brand-ului şi calitatea perfecţionata in timp a procesului de fabricare a berii. „« Probably the best » ca slogan, inca de la aparitia sa in 1973, a devenit nu doar sinonim cu Carlsberg, ci şi o expresie intrata in conştiinţa şi limbajul comun. Dorim sa consolidam aceste rezultate, care reprezinta de altfel visul oricarui brand – acela de a se impune atat de clar si stabil in mintea consumatorilor. De aceea, am decis sa reintroducem sloganul care ne-a consacrat şi care este atat de strans legat de istoria şi valorile brand-ului nostru”, a declarat Paul Markovits, Vice-Presedinte Marketing URBB.

Pentru a evidentia revenirea la sloganul „Probably the best beer in the world”,  pe 18 aprilie s-a lansat si noul spot TV. Spot-ul il aduce in centrul atenţiei pe fondatorul companiei, J.C. Jacobsen, aflat mereu in cautarea unei reţete perfecte a berii. Calitatea si gustul desavarsit sunt principalele atribute atunci cand vorbim de Carlsberg, oferind o experienta unica de consum, de la gust pana la slogan.

Carlsberg continua si directia de comunicare in ceea ce priveste fotbalul, o asociere ce dureaza de zeci de ani. Campania de comunicare « Join the Greats » merge dincolo de o platforma obisnuita de interactiune de tipul « castiga un bilet la un meci ». Aceasta ofera fanilor adevarati oportunitatea de a avea parte de o experienta unica – de a juca un meci de fotbal, pe stadionul Anfield si de a cunoaste cateva din legendele FC Liverpool. Aceasta activare locala face parte din campania globala « Join the Greats » prin care este pus in valoare parteneriatul dintre Carlsberg si FC Liverpool.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise