Campanie promotionala J&B Lemonade Twist, special pentru Horeca

J&B lanseaza o noua campanie promotionala pentru J&B Lemonade Twist, dedicata in special barmanilor si locatiilor, iar cei interesati se pot inscrie pe site-ul www.blendingspirits.ro. Campania se desfasoara in perioada 01 iunie – 27 iulie 2016.

“J&B Lemonade Twist inseamna o parte J&B Rare, trei parti suc proaspat de lamaie sau suc imbuteliat, la care se adauga o felie de lime. Este long drink-ul preferat al intalnirilor intre minti creative si independente, iar acum este si bautura care te poate duce in Mykonos alaturi de colegi. Daca esti barman, fa-ti cont in categoria Barman de pe pagina www.blendingspirits.ro, filmeaza-te reinventand reteta J&B Lemonade, posteaza video-ul pe Youtube si copiaza link-ul in pagina ta de concurs. Indeamna-ti apoi prietenii sa te voteze pe www.blendingsprits.ro, dar si sa incerce reteta ta. Cu cat ai mai multe voturi, cu atat esti mai aproape de Mykonos pentru ca aduni puncte”, spun reprezentantii J&B.

Pentru ca o locatie sa participe in concurs trebuie sa fie inscrisa in categoria Locatie de pe www.blendingspirits.ro, iar in cele opt saptamani, cat dureaza concursul, locatiile trebuie sa cumpere 80 de sticle de J&B pe care sa le transforme in 800 de cocktailuri J&B Lemonade Twist. In plus, in fiecare saptamana locatiile trebuie sa aleaga o seara pe care sa o transforme in seara J&B, prilej numai bun de a oferi clientilor posibilitatea sa deguste J&B Lemonade Twist, varianta clasica sau varianta inscrisa in concurs de catre barmanul locatiei. Promovarea serii dedicate J&B, promovarea cocktailului si a inscrierii in program se va face si in mod public, pe pagina de Facebook a locatiei.

J&B face parte din portofoliul Diageo, alaturi de Johnnie Walker, Crown Royal, Buchanan’s, Windsor, brand-urile de vodka Smirnoff, Ciroc si Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray si Guinness.
Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise