Brandul hotelier Mercure lanseaza prima sa campanie de pe piata romaneasca

Mercure, brandul midscale al Accor, lanseaza operatiunea „Teoria celor sase prieteni”, care presupune o experienta umana inegalabila ce combina puterea retelelor sociale si autenticitatea intalnirilor reale. Campania are la baza celebra teorie a celor sase grade de separare care sustine ca, pe planeta, doar sase oameni separa o fiinta umana de alta.

Brandul va lansa un apel pentru aplicatii pe Facebook in luna ianuarie 2015 si un norocos utilizator de Internet va fi ales sa ia parte la aceasta aventura.

Ideea consta in selectarea unui candidat la nivel global si a-i facilita intalnirea cu un aborigen din tribul Bundjalung din Australia si astfel sa se dovedeasca existenta a doar sase grade de separare intre cele doua persoane. Aceste persoane nu se cunosc inca intre ele, dar se vor intalni printr-un lant de prieteni si „prieteni ai prietenilor” care ii va conecta. La fiecare etapa, participantul va fi intampinat de catre un hotelier Mercure care il va indruma catre urmatorul sau prieten. Aceasta persoana va oferi candidatului o experienta unica bazata pe istorie, cultura sau pasiuni, si va indica apoi urmatoarea etapa, care va aduce candidatul mai aproape de aborigen.

„Teoria celor sase prieteni” va fi dovedita prin sase reuniuni, sase calatorii si sase hoteluri Mercure din intreaga lume intr-o excursie de 30 de zile fara pecedent prevazuta pentru martie 2015.

Pentru a lua parte la aceasta experienta utilizatorii de internet vor fi invitati sa posteze un material video pe Facebook, care sa descrie personalitatea lor, pasiunile, motivatiile, proiectele, etc. In materialul video fiecare candidat va trebui sa explice de ce crede ca este cel mai bun prieten din lume. Odata ce clipurile video vor fi postate pe pagina de Facebook a Mercure, 50 de candidati cu cele mai multe “like-uri” vor fi pre-selectati pentru etapa finala de recrutare. Un juriu format din sase persoane va selecta castigatorul in urma unui ultim interviu. Candidatul selectat va castiga o excursie in jurul lumii prin reteaua de hoteluri Mercure, ce va avea la baza intalniri, descoperiri, calatorii si o noua experienta de brand.

Mercure este un brand midscale, non-standardizat, al grupului Accor, operatorul hotelier mondial de top cu mai mult de 3,600 de hoteluri si 460,000 camere in portofoliu si 170,000 de angajati in 92 de tari. Primul hotel Mercure din Romania s-a deschis in luna noiembrie, in Bucuresti.

carmen.ionescu@modernbuyer.ro

 

Cmentariile sunt închise