ANA Pan: Anul acesta, comenzile de cozonaci si pasca au crescut cu 16% fata de 2014

Vanzarile totale ale ANA Pan din saptamana de dinaintea Sarbatorilor Pascale au crescut de circa trei ori fata de o saptamana obisnuita, ajungand sa reprezinte 7% din vanzarile anuale. Conform reprezentantilor companiei, acest rezultat cumuleaza vanzarile din magazinele proprii cu cele realizate prin punctele de distributie din cadrul retailerului Mega Image si cu vanzarile online, prin intermediul magazinului electronic propriu.

Gama de produse ANA Pan pentru perioada menitonata include si 13 sortimente de cozonaci cu diverse retete de coca si diverse umpluturi, inclusiv retete dietetice. In saptamana de dinaintea Pastelui s-au vandut peste 13.000 cozonaci si 7.000 bucati de pasca, cu 16% mai mult decat in perioada similara a anului 2014 si cu 54% mai mult decat in 2013.

Din 2006, produsele Ana Pan sunt realizate intr-un laborator central care se aliniaza normelor europene si legislatiei in vigoare privind calitatea produselor si securitatea alimentara. Pentru viitorul apropiat, compania isi propune sa doteze si unitatile de vanzare cu laboratoare proprii, la vedere, astfel incat sa asigure o si mai mare transparenta in ceea ce priveste procesul de productie.

Reteaua de magazine ANA Pan numara 12 magazine si 6 Shop in Shop in parteneriat cu Mega Image. In paralel cu acestea, ANA Pan detine si un magazin online. In noiembrie 2014 a fost lansata, sub brandul ANA Pan, ANA Baking Co, o cafenea-concept cu atmosfera de inspiratie new-yorkeza.

Autor: Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

 

Cmentariile sunt închise