Alfredo Seafood estimeaza vanzari de 16 milioane euro in 2016, in crestere cu 45%

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori si distribuitori de produse din peste si fructe de mare din Romania si dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri estimata la circa 16 milioane de euro, in crestere cu 45% fata de cele 11 milioane de euro inregistrate in 2015.

“2016 a fost un an bun pentru noi, marcat de realizari semnificative in ceea ce priveste noile game de produse promovate, dar si la nivelul imbunatatirilor pe care le-am implementat din punct de vedere tehnologic si logistic. Sunt bucuros sa remarc si trendul ascendent al intregii piete de peste si fructe de mare din Romania care se manifesta, in mod constant, in ultimii trei ani si care a insemnat o crestere de 3% anul trecut. Chiar daca tara noastra se situeaza, la capitolul consumului de peste, inca mult in urma liderilor europeni ca Spania, Franta sau Italia, sunt optimist ca 2017 ne va aduce cu un pas mai aproape de indeplinirea viziunii noastre de piata, aceea ca romanii sa aiba minimum o masa pe baza de peste pe saptamana! Una dintre cele mai importante investitii in 2016, care va continua si in 2017, este dezvoltarea gamei de produse “ultra fresh”, peste si fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft intr-un interval cuprins intre 10 si 60 de ore de cand a fost prins. Lansarea cu succes a acestor produse a insemnat, pentru Alfredo Seafood, incununarea a patru ani de cercetare si dezvoltare pe acest segment de piata”, spune Cristian Darmanescu, Director General Romfood Trading.

Portofoliul companiei include si gama de produse de lux, care contine sortimente de peste salbatic, fara glazura si fara tratamente cu polifosfati: somon, cod si salau din cele mai indepartate colturi ale lumii.

Romfood Trading detine trei linii de procesare si ambalare automatizate si de inalta productivitate din cele doua fabrici din Constanta si Bucuresti, iar produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atat in retail cat si in Horeca.

 

Cmentariile sunt închise