Alexandrion Grup a vandut anul trecut 12,3 milioane de sticle, dintre care peste 625.000 in strainatate

Brandurile Brancoveanu (vinars), Alexandrion (brandy) si Cava D’Oro (bautura spirtoasa tip brandy), din portofoliul Alexandrion Grup Romania, au inregistrat cresteri semnificative ale vanzarilor in 2014, cuprinse intre 14% si 25%, comparativ cu anul 2013.

„Cea mai puternica tendinta crescatoare s-a resimtit pe palierul produselor premium. Astfel, in timp ce pentru Alexandrion au fost inregistrate vanzari cu 14,1% mai mari, produsele din gama Brancoveanu au cunoscut o evolutie care a depasit 25% in 2014 fata de anul precedent”, precizeaza reprezentantii companiei.

Potrivit datelor companiei, Alexandrion este liderul pietei de brandy cu concentratie alcoolica mai mare de 34 de grade, avand o cota de piata de 68,8%. Lansat in anul 1997, produsul este astazi disponibil in doua variante – Alexandrion 5* si Alexandrion 7*. Vinarsul Brancoveanu, varful de lance al brandurilor premium produse de Alexandrion Grup Romania, este disponibil in trei variante, VS, VSOP si XO, Brancoveanu a devenit si una dintre cele mai cautate bauturi spirtoase romanesti pe pietele de export.

“In anul 2014 am investit foarte mult in brandurile noastre, avand convingerea ca, pentru un producator, brandurile sunt cel mai important activ al sau. Concret, bugetul de investitii alocat in acest scop anul trecut a fost de 8,4 milioane de euro, de aproape doua ori mai mult decat in 2013. Si asta s-a vazut pentru ca am crescut exponential pe mai multe categorii, simultan: brandy, vinars, vodka sau tequilla”, a declarat Nawaf Salameh, fondatorul si presedintele Alexandrion Grup Romania.

Anul trecut, aproape 7 milioane de litri au fost produsi in distileria proprie, din comuna Bucov, judetul Prahova. Aceasta cifra s-a tradus in 12,3 milioane de sticle vandute, dintre care peste 625.000 au plecat catre pietele de export.

“In acest moment, pietele externe reprezinta o miza uriasa de dezvoltare pentru noi. Am inceput extinderea internationala in urma cu cativa ani si acum lucram intens la consolidarea prezentei pe cat mai multe piete, atat din Europa, cat si din Asia sau America. In paralel, lucram intens la dezvoltarea portofoliului de produse din categoria distilatelor de fructe, iar rezultatele preliminarii ne dau toate motivele sa privim cu mare incredere viitorul”, a precizat Nawaf Salameh.

Alexandrion Grup Romania a incheiat anul 2014 din pozitia de lider al pietei producatorilor de bauturi spirtoase, cu o cifra de afaceri de 58,8 milioane de euro brut și 23,4 milioane de euro net și un profit net de 1,45 milioane de euro. Atat cifra de afaceri, cat și profitul au inregistrat creșteri fața de anul 2013, cand cifra de afaceri bruta a companiei a fost de 52,7 milioane de euro, cea neta de 22,6 milioane de euro, iar profitul net de 1,26 milioane de euro.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

 

Cmentariile sunt închise