Alexandrion Group dezvăluie noua identitate vizuală a gamei Alexandrion

Noua identitate vizuală a brandului Alexandrion este concentrată în jurul sloganului «Excepțional în fiecare zi», care reflectă valorile şi viziunea brand-ului, o campania de comunicare integrată care a debutat pe 19 iulie cu un spot TV și va continua cu alte acțiuni de promovare. Alexandrion este unul dintre cele mai longevive branduri din portofoliul Alexandrion Group și totodată liderul incontestabil al pieței locale de brandy.

Alexandrion Group, cel mai mare producător și distribuitor de băuturi spirtoase și vinuri din România, dezvăluie noua identitate vizuală a gamei Alexandrion. Lansat pentru prima dată pe piața din România în urmă cu aproape 30 de ani, Alexandrion este unul dintre brandurile originale din portofoliul Alexandrion Group, care a devenit, în timp, liderul pieței locale de brandy din care face parte cu o cotă de piață de 61% în volum și 57% în valoare pe piața de brandy în primul trimestru din 2023, potrivit A.C. Nielsen. Noua identitate vizuală a fost creată având în vedere mai multe obiective: actualizarea imaginii mărcii în concordanță cu tendințele actuale de branding; consolidarea legăturii emoționale dintre marcă și consumator; captarea atenției și interesului unui public nou, care ar avea, astfel, ocazia să descopere un produs cu atribute remarcabile. Acest proces de rebranding celebrează, totodată, performanțele și longevitatea brandului și reflectă evoluția sa ascendentă, în timp, poziționându-l într-o categorie superioară prin design, ambalaj şi mesaje.

„Alexandrion a construit categoria brandy-ului românesc așa cum este astăzi; dar rămâne o oportunitate semnificativă de a extinde atractivitatea brandului și de a recruta o nouă generație de consumatori atât în România, cât și la nivel global. Modernizarea ambalajelor Alexandrion și regândirea comunicării brandului sunt primii pași în călătoria noastră pentru a continua să fim liderii categoriei în România și pentru a extinde rapid amprenta brandului la nivel global.”, a comentat Rob Curteis, Global Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.

Toate elementele vizuale au fost armonizate pentru a compune o imagine unitară.

Noul logo este o expresie a ceea ce reprezintă compania și a valorii pe care o aduce clienților, angajaților și partenerilor. Simbolul, reprezentat de capul lui Alexandru cel Mare, este acum orientat spre dreapta, privind spre viitor, o ilustrare a deschiderii brandului către oportunitățile care apar și către evoluție.

Noul slogan «Excepţional în fiecare zi » îi încurajează pe toți cei care interacționează cu brandul să se oprească pentru câteva minute din ritmul accelerat al vieții și să realizeze că viața nu este alcătuită doar din câteva momente speciale, ci că fiecare moment poate deveni special, dacă este apreciat la adevărata lui valoare. Cu toții avem capacitatea de a transforma lucrurile și momentele care par mici, lipsite de importanță și strălucire, în experiențe care să ne aducă bucurie. Cu toții putem transforma normalul în excepțional, diferența este dată de perspectiva din care privim lucrurile și de eforturile pe care suntem dispuși să le facem, pentru a ne depăși limitele.

Noul ambalaj evidențiază un aspect premium al sticlelor și etichetelor, caracterizate de un nou design clasic, dar contemporan. Brandingul a fost armonizat la nivelul întregii game, iar lansări de noi expresii sunt planificate pentru sfârșitul anului 2023 și începutul anului 2024. Semnătura Alexandrion gravată pe sticlă asigură consistența noii identități și, pentru prima dată, semnătura Maestrului Distilator Jean-François Joumier completează etichetele, semnificând angajamentul său față de calitate, în fiecare sticlă.

Campania de comunicare integrată a debutat pe 19 iulie și include acțiuni care vor acoperi cele mai importante canale de comunicare ATL și BTL.

Spotul TV, difuzat pe principalele canale de televiziune din România, este inspirat de moștenirea și originile brandului Alexandrion, care a fost creat și produs în primii ani din parcursul său, în insula grecească Creta. Valorile care caracterizează brandul şi cu care consumatorii se identifică: perseverența, dedicarea, curajul, înțelepciunea, performanța care ne pot ajuta pe fiecare dintre noi să devenim artizanii unor experiențe excepționale, sunt comunicate de unii dintre cei mai reprezentativi zei din mitologia greacă : Zeus – Zeul Cerului și al tunetului și conducătorul tuturor zeilor, Poseidon – Zeul Mării, Hefaistos – Zeul Focului și Atena – Zeița Înțelepciunii. Fiecare dintre ei ne arată, prin exemplul propriu, că putem atinge excepționalul atâta vreme cât ne concentrăm pe lucrurile care contează cu adevărat și nu renunțăm până nu ne atingem obiectivele, indiferent cu cât de multe provocări ne confruntăm.

Spotul TV poate fi vizionat aici: https://www.youtube.com

Cu o istorie de peste 45 de ani, brand-ul Alexandrion își găsește inspirația în spiritul și valorile unuia dintre cei mai puternici lideri ai tuturor timpurilor: Alexandru cel Mare. Alegerea denumirii brand-ului, logo-ul şi valorile brandului vorbesc despre legătura puternică dintre brand şi această figură istorică emblematică. Gama Alexandrion include 3 colecții care acoperă o paletă largă de consumatori: Alexandrion Premium collection 7*, Alexandrion Classic Collection 5* şi Alexandrion Flavour Collection.

Alexandrion Premium collection 7* se adresează consumatorilor cu vârste cuprinse între 30 și 40 de ani care apreciază calitatea momentelor de relaxare, fie că le petrec singuri sau împreună cu prietenii, acasă sau într-un bar. Alexandrion Classic Collection 5* vizează segmentul de consumatori 40+ dornici să petreacă timp cu familia şi prietenii, acasă. Alexandrion Flavour Collection răspunde nevoilor consumatorului contemporan, atras de băuturile mai slab alcoolizate, deschis să experimenteze arome şi gusturi noi.

Cmentariile sunt închise