Actionarii Brioche Dorée intentioneaza sa deschida minim sase cafenele anual

Lantul de cafenele Brioche Dorée a deschis recent o noua locatie, in centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Deschiderea cafenelei marcheaza totodata lansarea oficiala a brandului pe piata din Romania sub conducerea Kenvelo Group, ce detine 35% din actiuni, in colaborare cu Grupul Financiar Eiffel, detinatorul a 65% din actiuni.

„La finalul anului 2013, am preluat conducerea companiei Resto Fast care detinea franciza Brioche Dorée in Romania, precum si unitatea care era deja deschisa in Sun Plaza, considerand ca pe piata locala exista un mare potential de crestere a zonei de gastronomie frantuzeasca. Desi romanii sunt francofili, foarte putini investitori si-au indreptat pariurile catre aceasta zona, pe concepte traditionale si 100% autentice frantuzesti. Cu un brand atat de bine apreciat si cunoscut international ca Brioche Dorée, care impune o calitate desavarsita produselor, suntem siguri ca vom ajunge lideri de piata in foarte scurt timp”, a declarat Philippe Besadoux, CEO Brioche Dorée Romania.

Noua cafenea a fost deschisa publicului sambata, 29 noiembrie a.c., la parterul centrului comercial AFI Palace Cotroceni si este cea de-a 5-a unitate, dupa cele din Sun Plaza, Complexul Rezidential Stejarii, America House si Promenada.

Investitia companiei in cafenelele Brioche Doréese ridica pana acum la peste 800.000 de euro, iar planurile de dezvoltare pentru urmatorii trei ani prevad inaugurarea a minimum sase cafenele in fiecare an, in special in marile centre comerciale, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii.

Pentru primul an de functionare, conducerea companiei estimeaza o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro si EBITDA de 300.000 de euro.

Suprafata medie a unei cafenele Brioche Dorée este de 100-200 mp, cu o capacitate de aproximativ 40-70 de locuri, in timp ce investitia medie se situeaza in jurul sumei de 150.000 de euro.

Gama de produse Brioche Dorée cuprinde in cea mai mare parte produse de patiserie precum croissante, briose, tarte sau macarons, dar si o gama larga de sandvisuri, mancaruri calde si salate proaspete. Majoritatea produselor si ingredientelor provin din Franta, cu exceptia bauturilor, cafelei, legumelor si fructelor.

Prima cafenea-patiserie Brioche Dorée a fost infiintata in urma cu 30 de ani, in Franta, la Brest, iar in prezent, Brioche Dorée este lider de piata in tara de origine, fiind unul dintre cele mai iubite branduri.

La nivel international sunt deschise peste 500 de cafenele Brioche Dorée, iar anual sunt inaugurate in medie cate 50 de noi unitati.

carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise