Accor a lansat un nou brand de hotel denumit TRIBE

Tribe este un brand destinat segmentului midscale. Accor a deschis de curând primul hotel sub acest brand, alte 10 sunt în dezvoltare și peste 50 sunt în curs de negociere la nivel internațional.

Cu un model flexibil și prețuri accesibile, noul concept „TRIBE” vizează o clientelă internațională a călătorilor obișnuiți, aflați în călătorii de afaceri sau agrement.

TRIBE își primește oaspeții în spații comune vibrante, centrate în jurul unei zone de lobby primitoare și camere ce oferă confortul maxim și cele mai noi tehnologii. În fiecare spațiu comun și pentru fiecare serviciu, o atenție deosebită a fost acordată ușurinței în utilizare, fără a trece cu vederea nici stilul, nici confortul. Totul a fost conceput pentru a spori sentimentul de spațiu, pentru a pune în valoare dimensiunea decorativă și pentru a îmbunătăți percepția clienților. Designul este elegant – zonele comune ale hotelului, ca și camerele de oaspeți, creează un sentiment de spațiu mai mare prin deschiderea spre exterior. Mai multe zone creative sunt disponibile oaspeților.

Stilul modern este completat de obiecte concepute cu stil, oferind percepția unui spațiu luxos: scaune Moroso, o serie de perne Jean-Paul Gaultier, lămpi furnizate de renumitul designer britanic Tom Dixon etc. De la zona de lobby, până la camere și trecând prin zonele comune, fiecare obiect TRIBE a fost atent creat, selectat și instalat pentru a aduce un decor distinct hotelului.

Hotelurile TRIBE vor funcționa în proprietăți nestandardizate. În camerele lor, oaspeții vor beneficia de spații de depozitare sub pat, au posibilitatea să se relaxeze în fața televizorului smart sau să se bucure de un duș răcoros folosind produsele profesionale Kevin Murphy. Capsulele de cafea Nespresso și pliculețele de ceai T2 sunt oferite gratuit în locul unui minibar prețios. Stația Grab & Go este de asemenea disponibilă non-stop.

În parteneriat cu producătorii locali, hotelurile Tribe combină bucătăria autentică și responsabilă, folosind produse sezoniere. Indiferent de ora din zi sau din noapte, zona TRIBE Foods – o cafenea pe zi, un bar pe timp de noapte – va fi la dispoziția clienților.

Serviciile de închiriere de biciclete, centrul de fitness, zonele de colaborare, precum și ofertele excelente  de explorare a orașului vor fi disponibile la un preț accesibil.

Pe viitor, Accor continuă să-și extindă portofoliul de mărci. În urma succesului înregistrat de JO & JOE și a parteneriatelor cu 25Hours, Mama Shelter și, mai recent, sbe Entertainment (incluzând brandurile Delano, SLS, The House of Originals, Mondrian si Hyde), Accor continuă implementarea ecosistemului său orientat în jurul stilului de viață.

În prezent, TRIBE este reprezentat de o singură adresă (cu 126 de camere) la doar câțiva pași de grădina botanică de la Kings Park, Perth, Australia – unul dintre cele mai mari parcuri interioare din lume. Alte zece deschideri sunt deja programate să aibă loc până în 2022 în Europa și Asia Pacific, totalizând peste 1.700 de camere.

TRIBE a fost conceput pentru a atrage nu numai oaspeții, ci și proprietarii și investitorii, cu un produs care garantează randamente financiare superioare datorită percepției îmbunătățite a clienților, bazate pe spații și servicii economice.

Gaurav Bhushan, Chief Development Officer la Accor, a declarat: „Planul de dezvoltare a celor peste 50 de hoteluri în curs de negociere pentru următorii ani ne face să credem că brandul Tribe va obține o creștere semnificativă în întreaga lume, inclusiv în locații-cheie, cum ar fi Paris, Londra, Singapore, Dubai Bangkok … Își va face debutul în 150 de destinații internaționale până în 2030.”

Cmentariile sunt închise