Radu Tanase – .calif: ”Pasul către «naționalizare» a fost deja făcut și vom continua ascensiunea”

Radu Tănase

Radu Tanase – co-fondator .calif

Care au fost cele mai mari provocări ale lui 2018?

Cred că provocările anului 2018 au fost: dublarea numărului de unități în 6 luni de zile și rebrandingul pentru Calif

Care au fost cele mai mari realizări din 2018?

Ca realizări, consider deschiderile unităților din centrele comerciale mari ale Bucureștiului  (AFI Cotroceni, Băneasa Feeria, Mega Mall) fapt ce ne împinge într-o altă ligă. Totuși, nu ne vom opri aici întrucât mai avem în vizor și alte centre comerciale importante.

Care vor fi cele mai mari provocări în 2019?

În afară de deschiderile programate, cred că ar trebui să mai punem la socoteala și inaugurarea unui nou concept. Totuși, nu trebuie să uitam de consolidarea poziției noastre în piață prin susținerea și promovarea unităților nou deschise.

Care vor fi cele mai mari oportunități în 2019?

Prima oportunitate, care de altfel s-a și consumat, a fost aceea a deschiderii primei unități în afara Bucureștiului – este vorba de unitatea .calif din cadrul Ploiești Shopping City. Este evident că pasul către “naționalizare” a fost deja făcut și ca atare vom continua ascensiunea. O altă oportunitate ar fi aceea de expansiune în orice alt punct de interes mare din București.

Care este cel mai important obiectiv personal de business pentru noul an?
Obiectivul principal este acelea al consolidării întregului business. Expansiunea rapidă aduce odată cu ea investiții și cheltuieli majore și, ca atare, avem nevoie de atenție și focus pe unitățile noi.

Înapoi la articolul principal: Manageri Horeca de top: provocările și oportunitățile pentru 2019 vs 2018

Cmentariile sunt închise