METRO România este mai mult decât un furnizor pentru industria HoReCa

METRO și-a afirmat deja poziția ca susținător și partener de încredere al antreprenorilor din industria ospitalității, un partener dedicat excelenței în gastronomie. Fiecare produs din oferta METRO este gândit pentru a satisface cele mai exigente standarde de calitate, esențiale în bucătăriile profesionale. Promisiunea METRO este de a asculta clienții în fiecare zi, rămânând constanți în eforturile de a optimiza permanent sortimentul pentru a contribui la succesul afacerilor clienților.

METRO Băneasa, cel mai mare și diversificat magazin METRO din țară își propune să devină un ”concept store” pentru toți bucătarii profesioniști și proprietarii de restaurante. Pentru a face acest lucru cât mai vizibil pentru clienții din industria ospitalității, la METRO Băneasa au loc recurent evenimente în magazin, de la tranșarea unor specii de ton de captură de sute de kilograme direct în fața clienților, până la extinderi de sortimentație și testarea produselor direct la locațiile clienților.

Pe 27 martie, la METRO Băneasa s-au adunat chefi de renume pentru a povesti despre colaborarea cu METRO, despre produsele din gamele de carne, pește și fructe de mare pe care le folosesc în mod curent, dar și pentru a testa ulterior, direct în bucătăriile restaurantelor, gama de carne de vită origine Spania, o noutate în sortiment, dar și creveți sau scoici Saint Jacques. Sesiunea de gătit care a avut loc la restaurantul Ancora s-a transmis live pe canalele social media ale companiei, evenimentul în sine punând accent pe calitate și prospețime, dar și pe accesibilitatea ofertei METRO, atât pentru bucătari, cât și pentru antreprenorii din domeniu.

Iată punctele cheie prin care METRO se poziționează ca one-stop shop și partener al oricărui business din sectorul ospitalității:

Ofertă generoasă a produselor și sortimentelor din raionul de carne și pește: Sortimentul de carne oferit de METRO cuprinde atât articole clasice, cât și opțiuni rapide, ready to cook, concepute pentru a sprijini eficiența operațională a partenerilor din HoReCa. Acest lucru le permite să adreseze prompt orice solicitare din partea clienților, asigurându-le un echilibru optim între calitate și costuri, indiferent dacă este vorba despre produse de bază, produse având  ca origine țara noastră sau carne de vită premium din Canada, SUA sau Japonia. Recent, METRO a introdus în sortiment carnea de vită Black Angus, origine Spania. Această selecție se distinge prin calitate superioară, frăgezime, suculență, dar și eficiență din punct de vedere al prețului.

METRO acordă o atenție sporită trasabilității produselor, de la fermă până la furculiță. Acest lucru le permite să ofere clienților ingrediente de top, îmbogățind astfel diversitatea gastronomică disponibilă pe piață.

În completare vine o gama de pește și fructe de mare diversă: de la capturi proaspete până la selecții de acvacultură de cea mai bună calitate, de la articole de bază cum ar fi crapul de Dunăre până la ton de captură sau selecții exotice, precum amberjack sau calamar. Sunt nelipsite scoicile precum Saint Jacques, iar gama de creveți congelați METRO Chef este esențială în orice bucătărie. Iată doar câteva exemple de produse disponibile în oferta Metro: amberjack întreg, Marea Egee, pagrus întreg, Marea Egee/Oceanul Atlantic, calcan Marea Neagră este în sezon, întreg, macrou este în sezon, Oceanul Atlantic și fructe de mare: scoici Saint Jacques – jumătăți de cochilie, Oceanul Atlantic, scoici cannolicchio vii, Oceanul Atlantic, calamar – Oceanul Pacific.

Adrian Ariciu CEO METRO
Adrian Ariciu CEO METRO

Adrian Ariciu – CEO METRO România a declarat: A alege METRO înseamnă a alege un partener dedicat excelenței în gastronomie pentru că sortimentația de carne corespunde celor mai exigente cerințe ale clienților profesioniști și cuprinde atât produsele de bază, ingrediente specifice în fiecare bucătărie și în fiecare restaurant, cum ar fi carne de pasăre, de porc sau de vită până la produse cu valoare adăugată, ready-to-cook sau ready-to-serve. Aceste produse optimizează din punct de vedere operațional, salvează timpul în bucătărie și, de ce nu, suplinesc lipsa de personal regăsită din ce în ce mai mult în ospitalitate în România. Un exemplu de produse noi în sortimentația de carne la METRO România o reprezintă gama carne de vită proaspătă Black Angus, origine Spania, de o frăgezime extraordinară și cu un raport calitate-preț foarte bun. Rămânem în continuare deschiși și ascultăm cerințele și propunerile clienților noștri profesioniști pentru a îmbunătăți oferta comercială, pentru a inova, pentru a ne reinventa, a progresa și a crește împreună.

În domeniul ospitalității, alegerea partenerului pentru aprovizionare este esențială.  La METRO ne concentrăm pe oferirea unei game variate de pește și fructe de mare de înaltă calitate, atât proaspătă,  cât și congelată. Selectăm produsele noastre doar din surse sustenabile și responsabile, indiferent dacă este vorba de pește de captura, sau de acvacultură. Calitatea este fundamentul angajamentului METRO față de partenerii săi – proprietarii de restaurante și chefi, profesioniști care caută să ofere experiențe culinare extraordinare.

Înțelegem nevoile specifice ale restaurantelor, iar asta se reflectă în diversitatea oferită de noi. De la soiurile de pește considerate de bază: păstrăv și crap de România, la selecții premium  – precum Amberjack sau Calcan, ton de cea mai înaltă calitate, la fructe de mare – atât proaspete, cât și congelate. Focusul nostru este să inovăm și să adaptăm permanent oferta pentru industria ospitalității,” a completat Virgil Diaconu – Director Achiziții METRO România.   

Chef Tiberiu Bucică a folosit în sesiunea demonstrativă ingredientele din oferta curentă: „Pasiunea mea ca chef este alimentată de calitatea ingredientelor cu care lucrez. Este esențial pentru mine să mă bazez pe o sursă de încredere care să-mi garanteze proveniența și calitatea fiecărui produs. Astăzi, în preparatul prezentat am folosit un muschi de vita Black Angus de origine Spania. Această selecție se distinge prin calitate superioară, frăgezime, suculență, dar și accesabilitate din punct de vedere al prețului.”

Alături de el a gătit chef Florin Ivan – Ancora: „Ca chef, una dintre marile mele bucurii e să lucrez cu ingrediente de top. Și când vine vorba de pește și fructe de mare, standardele sunt foarte ridicate. E important pentru mine să știu că peștele pe care îl folosesc vine de la sursă sigură, iar la METRO, asta e clar. E ca și cum ai avea un prieten care știe mereu de unde să aducă cele mai bune ingrediente, oferindu-mi acces constant la o gamă diversificată de produse de înaltă calitate, fie că e vorba despre pește de captură sau acvacultură, sau fructe de mare. METRO înțelege complexitatea și nevoile specifice ale bucătăriilor profesionale, iar asta se vede în fiecare produs oferit. La METRO știu că pot găsi atât pește de bază, cum ar fi dorada calibrată, 400-600 grame, până la amberjack, pagrus sau calcan. Iar când vine vorba de fructe de mare, gama de creveți congelați METRO Chef este un must-have în orice bucătărie profesională, dar știu că mă pot baza pe METRO și pentru scoici proaspete.”

METRO România oferă o experiență îmbunătățită clienților HoReCa care aleg să-și facă aprovizionarea online: Livrare în 24 de ore, fără întreruperea lanțului HACCP, direct la locație.

METRO Băneasa, Concept Store pentru HoReCa se poziționează ca un magazin definit de excelența în produse și servicii, cu accent pe calitate premium, dar și varietate în sortiment. METRO continuă să redefinească standardele industriei ospitalității, oferind chefilor și antreprenorilor deopotrivă libertatea de a-și exprima creativitatea pentru a eleva experiențele culinare.

Cmentariile sunt închise