Proprietarii OSHO vizeaza o cifra de afaceri de un milion de euro pentru noul restaurant din Centrul Vechi

Proprietarii OSHO au deschis in Centrul Vechi al Capitalei un nou concept, de pub cu preturi integrate la nivelul zonei, Oro Toro by OSHO. Investitia in noul restaurant, inaugurat oficial la inceputul lunii noiembrie a.c., a fost de 300.000 euro, iar managementul estimeaza o cifra de afaceri de circa 1 milion de euro pentru 2015.

„Ne-am dorit sa aducem experienta OSHO mai aproape de romani, in inima orasului si sa le oferim aceeasi experienta premium cu care i-am obisnuit, dar acum sub un concept de pub Oro Toro by OSHO. Meniul este unul divers de la salate, burgeri, celebrele fripturi din carne de vita maturata sau proaspata, garnituri si deserturi. Pastram traditia si calitatea prin cele mai bune preparate din vita precum Angus beef maturata, dar si cutt-uri locale, totul aliniat la nivelul de pret al zonei. Daca in restaurantul OSHO valoarea medie a bonului este de aproximativ 150 lei, la Oro Toro estimam ca aceasta sa ajunga la 60 leiˮ, a precizat Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Fripturile, preparatul asociat cel mai des cu experienta OSHO isi patreaza aceeasi metoda de preparare si in noul restaurant, acestea avand gramaje intre 300-600 g si venind insotite de salata casei si varianta sanatoasa a cartofilor marca OSHO (mai intai fierti, apoi prajiti la foc mic in putin ulei de masline). Gradul de patrundere a carnii poate fi ales incepand cu nivelul Blue (putin atinsa de gratar), Medium Rare, Medium Well si pana la Well Done.

Prin noul restaurant, managementul isi propune sa atraga o noua categorie de clienti care nu au experimentat pana acum gustul autentic OSHO, in special tineri care vor sa ia masa in atmosfera specifica unui pub si, de asemenea, turistii.

Oro Toro by OSHO are o capacitate de 120 de locuri, iar de  miercuri pana sambata isi intampina clientii cu evenimente tematice, precum concerte de muzica live sau stand up comedy.

carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise