Planurile lantului de cafenele Narcoffee Roasters pentru 2018: Cresterea cifrei de afaceri cu peste 100% si triplarea numarului de locatii

Narcoffee Roasters, lantul de cafenele de specialitate lansat anul trecut la Cluj de catre Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants si Dan Isai, fondatorul Salad Box, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 3 milioane de lei in primul an de functionare. Rezultatele sunt generate cafenelele Narcoffee Roasters existente pe piata locala si cea din Praga.

Prima locatie a fost inaugurata la inceputul anului 2017, in centrul orasului Cluj-Napoca, avand o suprafata de 60 mp, urmata de a doua locatie, amplasata in cladirea The Office, cu sediul in acelasi oras, pe o suprafata de 100 mp.

In vara anului trecut cei doi antreprenori clujeni au investit in deschiderea celei de-a treia unitati din reteaua proiectului clujean si prima din Capitala, in incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni.  In plus, tot anul trecut, Narcoffee Roasters a trecut granitele Romaniei, deschizand prima sa franciza la Praga, amplasata in centrul comercial Chodov.

„In 2017 investitiile noastre au fost indreptate, preponderent, catre inaugurarea celor patru cafenele din retea. Credem cu tarie ca potentialul de extindere a retelei este foarte mare, ca atare, in acest an dorim sa continuam extinderea pe plan local, in special in Bucuresti, unde estimam inca doua puncte de lucru, dar si pe plan international, in Cehia, Franta, Marea Britanie si SUA”, a declarat Dan Isai, co-fondator Narcoffee Roasters.

Potrivit reprezentantilor companiei, se observa o crestere a consumului de cafea de specialitate in randul romanilor, iar acest lucru se reflecta si in volumul de vanzari inregistrat de lantul de cafenele clujean, care, in primul an de la lansare a vandut peste 150.000 de produse pe baza de cafea, cele mai populare produse fiind flat white, cappuccino si latte.

„2017 ne-a demonstrat ca ne aflam pe un drum ascendent in dezvoltarea afacerii, avand in vedere consumul tot mai mare de cafea de specialitate in randul romanilor si nu numai. Pe baza acestor rezultate, dar si a planurilor pe care le avem pentru anul in curs, tintim cresterea cifrei de afaceri cu peste 100% in 2018”, a precizat Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters.

 

Narcoffee Roasters a debutat  cu o investitie initiala de 500.000 euro, suma necesara pentru extinderea retelei in Cluj si Bucuresti. In acest moment, reteaua numara patru locatii in cele doua orase, iar pe termen mediu, vizeaza francizarea conceptului si in SUA. Materia prima este adusa din tari precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia si atent pregatita sub supervizarea lui Marius Nica, campion national de latte art si in primii 10 profesionisti mondiali la cup tasting.

Cmentariile sunt închise