A patra editie a campaniei nationale Fabrica de Clatite Tefal pune in joc premii pentru pasionatii de calatorii

Campania nationala Fabrica de Clatite Tefal, ajunsa la a patra editie, pune in joc, pana pe 30 aprilie a.c., plinuri de benzina, biciclete Pegas sau un pasaport de calatorie in valoare de 2500 de euro.

Sub motto-ul campaniei „Calatorie in Jurul Clatitei”, Tefal a invitat 30 de bloggeri din zona de food & lifestyle sa isi demonstreze creativitatea in bucatarie. Acestia au creat cele mai savuroase retete folosind noile tigai editie limitata – Tefal Mini Chefs. Disponibile in trei variante: Mexic, Italia si Franta, cei trei Mini Chefs i-au asistat pe bloggeri intr-o expeditie culinara interactiva. Evenimentul, ce a avut loc la Linea/ Closer To the Moon, i-a avut ca responsabili cu distractia pe Mihai Morar si Daniel Buzdugan.

”Ne-am dorit ca cea de-a patra editie a Fabricii de Clatite Tefal sa fie despre oameni si despre bucuria pe care desertul copilariei ni-l aduce de fiecare data. Suntem onorati ca si in acest an i-am avut alaturi pe prietenii nostri din presa si social media si am savurat momente inedite cu zambetul pe buze. Pentru noi, Fabrica de Clatite a coincis anul acesta cu lansarea noilor tigai editie limitata – Tefal Mini Chefs, care nu doar te ajuta sa prepari cele mai gustoase clatite, dar si dau un look modern bucatariei datorita desenului de pe spatele tigaii, obtinut prin tehnologia patentata Tefal de injectare cu cerneala. Ii invitam pe toti iubitorii de clatite si nu numai, sa ne insoteasca pe parcursul acestei calatorii”, a declarat Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager Groupe Seb.

Cmentariile sunt închise