O noua campanie Jameson Irish Whiskey, in parteneriat cu Pegas, Optimef si Urban Bag

Brandul Jameson Irish Whiskey lanseaza campania „Momente pe gustul tau”, prin care iubitorii de whiskey sunt invitati sa descrie momente nesemnificative pentru ceilalti, dar importante pentru ei, pe www.jamesontaste.ro. Parteneri sunt brand-urile Pegas, Optimef si Urban Bag. Premiul cel mare este un City Break pentru 4 persoane in Dublin, Irlanda, iar celelalte premii sunt: o bicicleta Pegas, 5 ceasuri in editie limitata Optimef x Jameson si 10 genti Urban Bag.

„Suntem bucurosi sa ii avem alaturi pe Optimef, Pegas si Urban Bag, intr-o campanie prin vrem sa inspiram consumatorii Jameson sa faca lucrurile asa cum le place. Astfel, oferim premii create special penru ei de brand-uri locale,  care sa ii inspire sa creeze noi momente pe gustul lor, oricare ar fi acesta. Motivul este simplu: Taste, thats why”, a declarat Simona Andrei, Brand Manager Jameson Irish Whiskey.

Campania „Momente pe gustul tau” se va desfasura pana pe 20 ianuarie 2019, cand vor fi anuntati castigatorii premiilor pe website-ul www.jamesontaste.ro, in urma tragerilor la sorti.

Cmentariile sunt închise