Nordic Food distribuie pe piata romaneasca brandul de conserve de peste John West

Compania de distributie Nordic Food a anuntat recent incheierea unui parteneriat cu Thai Union, unul dintre liderii mondiali in productia de peste si a fructelor de mare. Grupul detine cu 18% din productia mondiala de conserve de tin, avand totodata operatiuni in intreaga lume, prin reteaua integrata de productie, distributie si cercetare.

John West este primul care a introdus pe piata conserva de ton „no drain” care nu necesita scurgere inainte de a fi consumata , macroul gatit la abur, sardinele gatite la gratar sau infuziile care combina tonul sau somonul cu diverse condimente (busuiocul, chili, lamaia), in cutii cu capac ce pot fi inchis dupa deschidere. Specializat in inovare, John West a pus in practica idei simple, retete sanatoase si apetisante, disponibile in conserva, ready-to-eat.

Suntem mandri de faptul ca Nordic Food are oportunitatea de a lansa si de a dezvolta brandul John West  in Romania. Este o provocare pentru noi deoarece segmentul de piata este aglomerat, insa avem incredere in calitatea produselor John West si credem ca putem sa-l dezvoltam, astfel incat romanii sa-l includa in optiunile lor alimentare. Credem totodata ca John West raspunde foarte bine consumatorilor rigurosi, atenti la ceea ce aleg din raft, preocupati de un stil de viata sanatos”, a explicat Ciprian Moldoveanu, general manager Nordic Food.

In prima etapa, Nordic Food va distribui o selectie de 35 de produse John West, precum conservele „no drain”, infuziile de ton si somon, dar si gustarile Light Lunch, ideale pentru cei care nu vor sa faca compromisuri atunci cand vor sa manance gustos, rapid si sanatos. Totodata, portofoliul include o varietate de conserve cu fructe de mare (scoici, midii, calamar), recomandate atat pentru consumul imediat, cat si pentru asocieri in retete.

In portofoliul Thai Union se regasesc brand-uri precum King Oscar, John West, Petit Navire, Parmentier, Sealect, Chicken of theSea, Mareblu, RugenFisch si Havesta. Compania are afaceri de 4 mld $, o istorie de 40 de ani si o echipa de 49,000 de oameni implicati in dezvoltarea produselor sustenabile si inovative. Operatiunile Thai Union sunt raspandite in intreaga lumea (Europa, America, Asia si Africa), compania detinand in total 17 unitati de productie.

Cmentariile sunt închise