Centrele comerciale investesc din ce in ce mai mult in zona de food court si divertisment. Mega Mall a ajuns, in 2017, la 26 de branduri de food

Zona de food court si divertisment a devenit foarte importanta pentru centrele comerciale, este deja un atu de diferentiere, un mix bun si diversificat de branduri reusind sa asigure un trafic constant, dar si sa atraga noi clienti. Pe langa aducerea unor branduri cunoscute, un factor important il reprezinta investitiile realizate de dezvoltatori in reorganizarea si modernizarea zonei respective.

Un exemplu in acest sens este NEPI Rockcastle, care a inceput sa-si consolideze pozitia in piata crescand relevanta centrelor comerciale pe care le opereaza ca destinatii pe zona de petrecere timp liber, servicii si food. Compania a directionat deja investitii in centrele noi deschise si are in plan anul acesta modernizarea centrelor comerciale mai vechi din portofoliul sau.

In 2017, NEPI Rockcastle a investit in actualizarea ofertei comerciale din Mega Mall, cel mai mare centru comercial al sau, cu suprafata inchiriabila de 77.000 mp.

“Zona de food court si timp liber a ajuns sa fie cheia diferentierii in zonele dezvoltate si din acest motiv transformarea Mega Mall in destinatia numarul 1 pe aceasta arie a devenit o prioritate. Cu un intreg etaj dedicat zonei de food court si divertisment, Mega Mall a investit, in 2017, in actualizarea ofertei comerciale, creand un mix unic de experiente de petrecere a timpului liber si devenind centrul comercial cu cel mai mare numar de locatii food din Romania“, spun reprezentantii NEPI Rockcastle.

Printre marcile care au completat food court-ul Mega Mall in 2017 se numara: Taco Bell, cel de-al doilea restaurant de acest tip din Romania, Two by Trickshot, Pep&Pepper, McDonald’s si Sbarro, ajungand sa numere 26 de branduri de food.

Procentul din suprafata totala a centrului comercial cu destinatie de food sau divertisment a ajuns la 17%, iar zona de restaurante si fast food la peste 6.000 mp inchiriabili. Ca destinatie 25% din aria centrul comercial are focus partea de divertisment si petrecere a timpului liber.

Una dintre noutati este spatiul de divertisment din cadrul restaurantului Two by Trickshot, care cuprinde  noi destinatii de petrecere a timpului liber: opt piste de bowling, unsprezece mese de biliard si doua board-uri darts. De asemenea, in cursul anului a fost inaugurata si terasa exterioara, la nivelul 2B, cu un spatiu de 1.380 mp, ce poate gazdui numeroase evenimente pentru copii si adulti, de la proiectii gratuite ale celor mai apreciate productii cinematografice din ultimii ani, concerte live si evenimente pentru toate varstele.

Pe langa noutatile din food court, s-a investit si in diversificarea zonei de entertainment, ambele insumand o suprafata totala de 10.000 metri patrati, echivalentul a doua terenuri de fotbal. Pe langa acestea, centrul comercial detine si un Cinema City, ce cuprinde 11 sali digitale performante, sala 4Dx fiind echipata cu scaune hi-tech mobile si efecte speciale sincronizate cu actiunea de pe ecran, un centru modern World Class si un spatiu de joaca pentru cei mici, Gymboland.

„Zona de food court a devenit o destinatie mai importanta decat shoppingul in sine pentru un mall. Oamenii cauta in primul rand spatii unde sa isi petreaca timpul liber cu familia, prietenii sau colegii. Mai ales in Bucuresti, unde avem cel mai sofisticat client. Asteptarile si exigentele pe aceasta arie au crescut enorm si din acest motiv vrem sa livram o experienta care sa raspunda la aceste cerinte. Pe langa crearea celui mai variat mix posibil vrem in continuare sa imbunatatim si partea ambient, proiect ce continua si in 2018 prin remodelarea zonei de spatiu comun”, a precizat Alexandru Suiu, center manager Mega Mall.

Citește și Mai multe de acelasi autor

Cmentariile sunt închise