Alfredo Seafood vizeaza o cifra de afaceri de 1 milion de euro anual cu BistroMar si extinderea conceptului la nivel national

Alfredo Seafood a investit 200.000 de euro in BistroMar, un concept ce functioneaza atat ca bistro, cat si ca magazin, oferind o gama variata de specialitati din peste salbatic, de acvacultura si fructe de mare. Potrivit lui Mihai Cristian Darmanescu, fondatorul Alfredo Seafood, tinta pentru primul semestru de activitate este atingerea pragului de rentabilitate, urmand ca la finalul lui 2019 sa inregistreze o cifra de afaceri de 100.000 de euro lunar. Ulterior se doreste stabilizarea cifrei de afaceri la circa 1 milion de euro anual.

“Am gandit BistroMar ca pe o imbinare intre un Gourmet Bistro unde sunt servite specialitati savuroase gatite dupa retete semnate de Chef Catalin Jernoiu si o pescarie unde vindem atat produse crude, vrac, cat si ambalate. De asemenea, clientii pot alege si varianta take away, luand acasa preparatele pregatite chiar in fata lor. Pe viitor luam in considerare extinderea BistroMar in sistem de franciza, iar deocamdata ne concentram de bunul mers al primei unitati deschise”, a declarat Mihai Cristian Darmanescu, director general BistroMar si fondator Alfredo Seafood.

In ceea ce priveste extinderea la nivel national, oficialul companiei a precizat ca exista potential pentru un un astfel de concept in oarasele mari din tara, cum ar fi Constanta, Cluj sau Timisoara.

Live cooking si magazin de desfacere intr-un singur concept

Restaurantul este situat in Bucuresti, in incinta Pietei Floreasca, pe strada Banul Antonache nr. 41 si dispune de o suprafata de 50 mp in interior si de o terasa de 30 mp. Pozitionat ca Gourmet Bistro, locatia este axata pe conceptul de live cooking, principala sa particularitate fiind pregatirea specialitatilor direct in fata clientilor, care pot discuta cu bucatarii si le pot cere sfaturi culinare sau pot solicita anumite personalizari ale retetelor, in functie de gust.

Printre preparatele vedeta ale meniului BistroMar se numara: codul negru de Alaska, creveti Black Tiger tempura cu sos wasabi, caracatita “a la Galiego” cu cartofi copti. Printre aperitive se regasesc: tartarul de ton cu avocado, tartarul de somon cu mago, fritto misto sau ansoa fritti cu sos special BistroMar.

Sortimentatia magazinului este constituita dintr-o mare varietate de soiuri de peste si fructe de mare, care provin din toate colturile lumii. O parte dintre ele sunt produse ultra proaspete, pescuite si transportate in tara in intervale ce variaza intre 10 si maximum 60 de ore. Specialitatile marine si oceanice proaspete sunt expuse intr-o vitrina cu gheata de unde clientii pot alege ce anume doresc sa testeze.

Din punct de vedere al preturilor, BistroMar se incadreaza in segmentul medium-high, o masa de pranz pentru o persoana situandu-se in jurul a 90 de lei in regim à la carte si a 60 de lei in cazul meniului zilei.

„Pestele si fructele de mare, expuse in vitrina cu gheata provin in special  din marile continentale ale Europei, din surse mai apropiate, cum sunt: Grecia, Italia (Mediterana), dar si mai indepartate, cum sunt: Spania (Atlantic), Danemarca, Norvegia, Irlanda, Franta, Portugalia. Propunem si produse ambalate congelate, care provin de la distante mari: SUA, Rusia, Africa de Sud, India, Argentina. Retetele create de Chef Catalin Jernoiu sunt asezonate cu sosuri si garnituri pentru care se folosesc lamai, rosii, carciofi si mascarpone din Italia, legume baby (legume in miniatura complet coapte) din Belgia, verdeturi de la furnizori locali atent verificati etc.”, precizeaza Cristian Darmanescu.

Printre specialitatile vedeta, dintre care o parte se gasesc doar la BistroMar, se afla:  tonul rosu proaspat, dorada regala salbatica, lupul de mare, crevetii salbatici de Argentina, pagel (dorada roz), scorpia de mare, randunica de mare, John Dory (peste dulgher), dentex, seriola, limba de mare, calcanul, peste spada, scoici St. Jacques, stridii, langustine, peste unditar, dar si pesti comuni cum ar fi codul, merluciul, macroul si heringul.

“Unul dintre obiectivele BistroMar este si sprijinirea campaniei de crestere a consumului de peste la minimum o masa pe saptamana. Printre cele mai mari probleme, care mentin Romania pe locurile codase in Europa in ceea ce priveste consumul de peste pe cap de locuitor, este aparenta dificultate a pregatirii sale. Noi, la BistroMar, incercam sa si explicam clientilor care sunt cele mai eficiente metode de gatit, ne ocupam de filetat, desolzire etc., asadar continuam in mod direct procesul de educare despre care am tot vorbit in ultimii doi ani”, a concluzionat Mihai Cristian Darmanescu.

Cmentariile sunt închise