Alexandrion Group lanseaza o editie aniversara, cu prilejul celebrarii Centenarului Marii Uniri

Grupul Alexandrion marcheaza Centenarul prin lansarea unei editii aniversare a produsului Alexandrion. “Alexandrion 100” propune un mix de simboluri legate de Marea Unire ce se reflecta in designul capacului si al etichetei, dar si in gust. Editia aniversara are o culoare de chihlimbar intensa, cu usoare reflexe purpuriu-granat. Fructele uscate, notele delicate de vanilie si de cafea, alaturi de  alte mirodenii completeaza gustul catifelat si armonios de distilat de vin si de lemn ars”, spun reprezentantii grupului.

De altfel, si noul design ales de companie pentru acest an este inspirat tot din celebrarea Centenarului, negrul reprezentand eleganta si sobrietatea caracteristice evenimentului istoric, iar auriul evidentiind elementele simbolice utilizate. Primul dintre simboluri este o reinterpretare a sculpturii Coloana Infinitului a lui Constiantin Brancusi, urmat de cele doua zerouri redate sub forma a doua forme care reprezinta ideea de hora.

“Alexandrion Group are mereu grija la detalii, iar aceasta atentie se observa in fiecare dintre produsele noastre. <<Alexandrion 100>>  este o dovada calitatii pe care vrem sa o livram pe piata precum si clientilor nostri si este, in acelasi timp, un produs valoros din perspectiva semnificatiei pe care o are. Noul design este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,  a declarat  Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group.

Design-ul etichetei si al capacului pentru “Alexandrion 100” au fost alese in urma unui concurs organizat in 2017 de catre un juriu complex, format atat din membrii companiei, cat si din specialisti in comunicare si design. Au fost selectate trei lucrari din cele 400 propuse, iar marele castigator a fost ales de catre consumatorii romani.

Cmentariile sunt închise