5 to go tinteste o cifra de afaceri de peste 4 milioane de euro in 2018. Planurile pentru acest an includ intrarea in segmentul drive-thru si o noua locatie Dialogue

Lantul autohton de cafenele 5 to go a depasit 2,8 milioane de euro cifra de afaceri in 2017, mai mult decat dublu fata de cifra de afaceri inregistrata in 2016, cand aceasta a fost de 1,2 milioane de euro. In prezent, lantul cuprinde un numar de 70 de cafenele proprii si in franciza, atat in Bucuresti cat si in alte orase din tara. Potrivit reprezentantilor 5 to go, numarul de clienti a atins, in medie, pragul de 15.000 zilnic, iar o cafenea vinde, in medie, circa 300 de produse in fiecare zi.

Recent, compania a anuntat prelungirea contractului primei francize 5 to go, colaborare ce a inceput acum 3 ani, cu inca 5 ani. Mai mult, francizatul a anuntat ca intentioneaza sa deschida o a doua locatie 5 to go in jurul datei de 15 februarie a.c.

“Suntem bucurosi ca francizatii aleg stabilitate si prelungesc progresiv contractele de franciza insa ca sa fiu sincer nu este o surpriza si nu ma mira acest lucru pentru ca cifrele indica o crestere atat a cifrei de afaceri per grup, cat si individual per locatie, de la an la an. Totodata profitul fiecarei cafenele este in crestere, iar activitatile operationale se perfectioneaza odata cu acumularea de experienta. Toate fiind semnale clare a bunastarii atat a francizatilor, cat si a grupului, deci, ne asteptam sa inceapa recontractarea si prelungirea francizelor”, spune Radu Savopol, fondator 5 to go.

Planurile 5 to go pentru anul 2018 prevad atingerea pragului de 100 de unitati fixe 5 to go, cat si 35-40 de unitati 5 to go coffee spot, conceptul dedicat vanzarii cafelei in zona de retail si de birouri, investitiile estimate fiind intre 650.000 si 800.000 de euro. In acest moment, potrivit oficialilor grupului, sunt deschise deja cinci unitati coffee spot.

Pahare Valentine Day’s

De-a lungul timpului, focusul a fost pus si pe dezvoltarea gamei sortimentale, aceasta fiind extinsa si adaptata periodic in functie de cerintele clientilor. Astfel, in luna decembrie a anului trecut a fost introdusa si o gama ce cuprinde produse cu gramaj mai mare, sub denumirea de 5 togo + (PLUS). “Noua gama de produse cuprinde in momentul de fata: smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwich-uri cu ingrediente premium (prosciutto, somon, s.a.) si sucuri organice, insa lista este deschisa, in continuare analizandu-se cerintele venite de-a lungul timpului din partea clientilor”, declarau reprezentantii 5 to go. De asemenea, se acorda atentie si ambalajelor, fiind lansate periodic noi design-uri, in functie de se sezon sau cu prilejul diferitelor sarbatori.

Primul drive-thru 5 to go se va deschide la sfarsitul lunii martie

Pe langa planurile de extindere pentru anul in curs enuntate mai sus, compania pregateste lansarea primei sale unitati tip drive-thru.

“Pregatim lansarea primei noastre cafenele tip drive-thru, ce va fi amplasata pe DN 1, directia spre Brasov, in zona Nistoresti. Este, desigur, o unitate dedicata in special clientilor ce vor sa comande direct din masina, insa va functiona si ca unitate fixa, cafeneaua avand o suprafata destul de generoasa, de circa 100 mp. De asemenea, locatia dispune si de o parcare proprie, de circa 30-40 de locuri. O vom inaugura la sfarsitul lunii martie”, a declarat Radu Savopol, in exclusivitate pentru Horeca Insight.

Dialogue Social Bar, Str. Hristo Botev Bucuresti

De asemenea, Radu Savopol a confirmat ca intentioneaza sa deschida in curand si o noua unitate Dialogue Social Bar, conceptul lansat la inceputul lui 2017 in zona Piata Rosetti din Capitala.

“Intentionam sa deschidem un nou Dialogue, momentan suntem in cautarea unei locatii potrivite, pentru ca ne dorim sa fie tot in zona centrala, si tot intr-o cladire veche, istorica. Totodata, as vrea sa anunt ca am lansat si franciza Dialogue, primul astfel de contract fiind deja semnat pentru unitatea existenta si urmeaza sa intre in vigoare din luna martie a acestui an”, a precizat Radu Savopol.

Pentru 2018, oficialii 5 to go se asteapta ca businessul sa-si continue cresterea, estimand o cifra de afaceri de peste 4 milioane de euro.

Citește și Mai multe de acelasi autor

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

2 × two =